Bölüm On Bir - Yara

275 23 6
                                    

KARARTI

11.Bölüm:"Yara"


Aşk.

Bu yaşıma kadar hiç kimseye karşı bu duyguyu beslemedim. Sahi aşk bir duygu muydu ? Aşka sadece bir duygu demek basit kalmaz mıydı? Aşk ;her satırda,her replikte ya da her tiratta vardı. Aşkı belli bir forma sokup insalarla böyle yaşanmalı diye bağırıyorlardı adeta.

Aşk,kapitalizme kapılmıştı.

k tüm denklemlerin bilinmeyen kısmıdır fikrimce. Neden bu kadar abartıldığını yaşamadan bilemeyecektim. İnsan, bile bile kendini neden ateşe atar ki? Kalbi paramparça eden bir şeydi. Zehir  gibi tüm kana işleyen.   Fakat her aşkın hazin bir sonu yok muydu? Yağmur biter, soğumuş kahven biter, kitabın biter, ömrün biter. Aşk peki?

Ne sonsuz ki aşkta sonsuz olsun?

Dağhan'ın hissettikleri aşk mıydı peki? Kitaplarda okuduğum ya da herhangi romantik bir filmdeki aşık erkek değildi o. Onun hissettikleri daha ölümcül ve korkutucuydu. Aşk onun gözlerinden akan şey değildi. Ya da o muydu? Dürüstçe istediğini söylemişti fakat ne izlediklerimde ne de okuduklarımda böyle biri yoktu. Peki ben neden bilinmezliğin içinde kıvranıyorum. Aşksa aşktı.

Bu canımı acıtan bilinmezlik neyin nesiydi?

Kar tanesi demişti. Cehenneme düşmüş bir kar tanesi. Ben ona karşı bu kadar güçsüz değildim. Olmayacaktım da. Ben kar tanesi değildim.

Odamın içinde boş boş dolanırken kafamın içindeki sesler artık susmak bilmiyordu. Abimin o günden sonraki siniri ardından gelen ruhsuzluğu , Afşin hanım yine birilerinin hayatını yazması. Her şey üstüme geliyordu. Çığlık atmak istiyordum.

Telefonumun rehberinde Dila'nın numarasına bakıyordum. Ne kadar düşüncesiz biri olmuştum bu son zamanlarda ,kendi derdime düşüp çevremdekileri unutmuştum.  Dila'yı hiç sormamıştım. Sahi ne yapıyordu? Abime karşı bir şeyler hissettiği barizdi. Aşktı belki. Temiz bir aşk. Ve bu olanlar onun için yıkımdan beterdi.

Telefon ile olacak iş değildi bu. Yanına gitmeliydim. Bir çaresi elbet bulunurdu. Törelere ,büyüklere rağmen bu sefer aşk kazanmalıydı. Dila ve abim için gerekirse her şeyi yaparım.

Elif'in abime karşı  olan takıntılı hisleri  uzun zamandır var fakat bunu en net ve belki de hiç olmaması gereken bir yerde belli etmişti. Babamın cenazesinde. Evet tam olarak bana herhangi bir şey söylememiş olsa da telefon konuşmalarında abimin acısından dolayı onu teselli edeceğini en kaba şekilde anlatmıştı. Tek derdi abimin yatağına girip onunla evlenmek.

Bunu kendisi rahatça dile getirmişti .

Fakat Dila onun yanında o kadar masum kalıyordu ki. Bembeyazdı. Abim asla Elif'e umut verecek yanlış bir hareket yapmamıştı . Fakat Afşin hanım'ın istekleri ve Elif'in hırsları birleşince olan Dila'ya ve abime oldu.

KARARTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin