8-Jisung'un Evinde

1.6K 121 131
                                    

_____

Jisung, Changbin ve Seungmin ile oturmuş konuşuyordu.

"Felix kapıdaymış. Ben açarım."

Changbin ve Felix bir süredir flörtleşiyorlardı fakat ikisi de bunu karşısındakine belli etmediğini düşünerek yapıyordu.

"Yarım saat ayrı kalmıştınız değil mi?"

Seungmin, Jisung'un evine geldiklerinden beri Changbin'den Felix'i nasıl sevdiğiyle ilgili bir çok şey dinlemişti. Changbin'in arkasından Jisung'a Changbini işaret edip konuştu.

"Bunlar tam birbirine uygunlar bak. Tencere kapak gibiler."

Jisung, onu gülümseyerek onayladı. Bir önceki gün olanları anlatmak için çağırmıştı arkadaşlarını. Hyungjin hala yurt dışındaydı ama Chan ve Jeongin de gelecekti bu kez. Bir süredir görüşemiyorlardı ve şansını deneyip çağırdığında onay aldığı için mutlu olmuştu.

"Felix browni yapmış."

Jisung dudaklarını büktü.

"Hyungjin çok severdi."

"Ölmüş gibi tepki vermesene be!"

Changbin kulak memesini çekip, kıçını kaşıdıktan sonra elini yumruk yapıp parmak eklemleri ile dişini tıktıkladı.

"Töbe de!"

Changbin ve batıl inançlarını bilen Jisung karşı koymadan dediğini yaptı.

"Töbe çok töbe."

Sanki az önce pinpiriklenen kendisi değilmiş gibi sırıtıp, Felix'in elindeki paketleri aldı.

"Bana ver ben taşırım. Bunca kası ne demeye yaptım dimi?"

Hıhlarcasına gülüp tuhaf tuhaf kol kaslarını sıkmaya başladı.

"İki kilo ağırlık kaldırabilecek kadar kasım var çok şükür."

Dedikten sonra Changbin'den poşetleri aldı Felix ve mutfağa yürüdü ayaklarını yere basa basa.

"Ama papatyam. Ne dedim ki ben?"

Changbin de Felix'in peşinden gittiğinde, Seungmin ve Jisung birbirlerine bakıp gülmüşlerdi. Seungmin birden ciddileşip konuştu.

"Bu arada sende bir değişiklik var. Gözümden kaçmadı."

"Nasıl bir değişiklik?"

"Tüm bu olaylardan önceki sen var sanki karşımda."

Jisung dudaklarını birbirine bastırıp gülümsedi. 

"Bir şey anlatacağım size. Diğerleri de gelsin."

"Şehzademiz bizi buraya topladığına göre önemli bir şey demek ki."

Diye takıldı içeri henüz girmiş olan Changbin.

"Uğraşmasana herkesle ya. Arkadaşımız etten püften bir sebeple bile çağırsa koşarak gitmemiz gerekiyor çağırdığı yere."

Changbin ağzı ve gözleri açık onu dinledi ve sesini yükseltip konuşmaya başladı.

"Dün evine önüne geldim. Çık dışarı dedim de çıktın mı?"

"Gecenin ikisiydi hyung."

"HYUNG DEME BANA!"

Felix göz devirdi.

"Ne diyeyim?"

Changbin birden flört ifadesini takındı.

"Balım de, canım de, hayatım de."

UNKNOWN / Minsung ✔ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin