_____
"Ne yani? Siz şimdi kardeş misiniz?"
Changbin, Seungmin ve Minho'yu işaret ediyordu sırayla.
"Daha kaç kere anlatacaklar Hyung?"
Felix gözünü devirip bıkkınca sormuştu bunu.
"Ama çiçeğim şaşırdım sadece."
"Valla ben de şaşırdım. Bir de onca olay oldu. Hepsi inanması güç şeyler."
Hyunjin nihayet dönmüştü Kore'ye. Jisung babası ile arasını düzelttiğinde, Hyunjin'in babası da görüşmelerinde bir sakınca olmadığına kanaat göstermişti. (Köpek!)
"Ben en çok Chan Hyung ile Seungmin Hyung'a şaşırdım. Kardeş meselesi beni çok şaşıtmadı."
Jeongin, Chan ile Seungmin'in ellerine bakıyordu. Chan, Jisung'ların evinde Seungmin'i öptüğünü söylemişti herkese. Sevgili olmalarından daha çok cinsel kimliklerine şaşırmışlardı. Seungmin bu yaşına dek kimseye ilgi duymadığından anlamamıştı yönelimini. Aşık olacak biri çıkmadı karşıma diyordu. Tip olarak da hoşlandığı biri yoktu. Ta ki Chan onu öpene kadar. Aklı uzun süre karışıktı. Bu kafa karışıklığından hoşlanmamıştı. Kaçırılmalarından önce Chan'ı çağırmış ve konuşmuşlardı. Chan da farklı değildi. Sürekli Seungmin'i izlediğini biliyordu önceleri. Ona bakıp gülümserken dalardı bir süre. O gün onu öpmesi tamamen doğaçlama bir şey olsa da biliyordu ki uzun zamandır istediği bir şeydi.
İkisi konuşup Seungmin'in isteği üzerine o anı unutup eskisi gibi olmaya karar vermişlerdi. Kaçırıldığında ise aklında yalnızca Chan vardı Seungmin'in. Her ne kadar yerlerini Minho söylemiş de olsa onu Chan bulup çıkarmıştı oradan. Nasıl onu sevmezdi ki? Hem de bir sandalyeye bağlı olup, ölümden korktuğu o anda sadece onu düşünmüşken.
"Bir biz kaldık Jeonginie."
Jeongin yüzünü buruşturdu Hyunjin'e.
"Ben böyle iyiyim Hyung."
Hyunjin onunla dalga geçmek için yanaştığında, Jeongin onun yanından kalkıp uzaklaştı.
"Düzüm ben ya. Dişi seviyorum ben."
Bu dediğine hepsi gülmüştü.
"Gönül bu bebeğim. Bak bana. Yıllarca karı kızla yattım. Sonra bir baktım çiçeğime aşık olmuşum."
"Karı kızla yattığın kısmı biliyoruz zaten hyung. Senden en ince ayrıntısına kadar dinledik hepimiz. Ben niye seviyorum bunu hala ya?"
Felix ayağa kalkıp odadan çıkmıştı.
"Ama çiçeğim..."
Changbin de arkasından...
"Deli bunlar ya.
Hepsi onlara gülüyordu.
"Eee. Dayıma söyleyecekmişsiniz doğru mu?"
"Nerden duydun?"
Jisung sormuştu Chan'a.
"Seungmin söyledi. Minho baya heyecanlıymış."
Minho sürekli Seungmin'i arayıp ondan akıl alıyordu Jisung ile ilgili. Bir de endişelerini anlatıyordu. İki kardeş gibi muhabbet ediyorlardı. Oldukça yakınlardı birbirlerine.
"Minho beni isteyecek ya heyecanlı tabi."
"Gelin olan sensin yani?"
Hyunjin bunu kaşlarını oynatarak sorduğunda asıl sorduğunun bu değil de kimin baskın olduğunu öğrenmek olduğunu biliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNKNOWN / Minsung ✔
Short Story~Jisung, kendisini kaçıran adama aşık olur. °Minsung En iyi sıralama 23.11.22 🏅# 10 - minsung 26.03.23 🏅# 3 - skz 14.04.23 🏅# 11 - straykids