Bölümü gerçekten bitirmenin hüznü var üstümde (Oh.. Ya Rabbi şükür.)Okuyan herkese çok teşekkürler. İlk SKZ hikayem olmasına rağmen güzel bir başarısı oldu bence. Kafamda daha farklı olaylar vardı aslında ama olaylar farklı gelişti işte. Jisung'u da pis işlere bulaştıracaktı Minho. Çete gibi bir şey olacaklardı aslında tüm grup. Başta planım buydu. Ama ne zaman işler planlandığı gibi gidiyor ki sanki.
Umarım son bölüm hoşunuza gider. Sondan memnun kalmazsınız özel bölüm yazarım. 5 bölüm final beni kesmedi çünkü ehehe
İyi okumalar efendim. Esen kalın.
Seviyorum sizi.
__________________
*
Şunun heyecanına bakın."
Chan, kep töreninde kepini atan Minho'yu izlerken bir yandan da gülüyordu ona. Dongseok gizlice göz yaşlarını silerken, eşi de kolunu okşuyordu. Sunhee ise ellerini birleştirip dudakları önünde tutuyordu. O da duygulanmıştı.
"Helal olsun ama. Götlük yapmasalar 3 senede bitirecekti neredeyse okulu."
Üçüncü senesinde müfredat gereği iki dersi üstten alamayacağını söyleyip, iki ders için bir sene daha okumasına sebep olmuşlardı. Minho çok şikayet etmemişti. Mezun olsa da olmasa da işini yapmaya başlamıştı çünkü.
"Azimle sıçan, dağı deler gibi bir şey vardı ya onun gibi işte. Azimli çocuk."
"Aşkım o, azimli sıçan duvarı deler. Sıçmak olan sıçan değil."
"Ah çiçeğim... Yine o üstün bilgilerinle aydınlattın beni."
Changbin ile Felix her zamanki gibiydi.
"Hyung sen de geleceksin değil mi akşam?"
Jisung yanındaki Chan'ın yanına yaklaşıp sormuştu sorusunu.
"Seungmin ile beraber geleceğiz. Annem de gelmek istemiş sanırım ama Minho'nun annesi rahatsız olur diye yengem gelmeyin demiş. Üzüldü annem."
Jisung cevap vermeden önce iyice yaklaştı.
"Sunhee teyze kalabalıktan hoşlanan biri değil. Ben demiştim zaten biz bize olacağız diye. Bak diğerleri de gelmeyecek."
"Benlik bir şey yok kuzen. Annemin gönlünü al. Halanla arana girecek değilim. Sorunlarınızı kendi başınıza çözün."
Chan, Jisung'un omzuna yumruğunu dokundurup kaşını kaldırmıştı.
Tören bitince Minho ailesi ve arkadaşlarının yanına geldi. Önce annesine, sonra Dongseok ve eşine, sonrasında ise Jisung'a sarılmıştı uzunca.
"Tebrik ederim Sevgilim. Bitti sonunda."
Minho genişçe gülümsedi.
"Nihayet gerçek bir diplomam olacak."
Hepsi gülmüştü. Minho'nun ilkokul ve lise diplomaları sahteydi çünkü.
"Çerçeveletmemiz lazım Hyung."
Seungmin konuşunca, Minho Jisung'dan ayrılıp ona sarıldı. Diğerleri de tek tep tebrik ettiğinde, hepsine sıcacık bir şekilde karşılık verdi Minho. Mutluydu ve akşam için heyecanlıydı.
"Hadi gidip yemek yiyelim."
"Oooğğğ... Mezuniyet yemeği. Severiz."
Yemekten sonra Minho ayaklanıp, kasaya gittiğinde Dongseok da yanında gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNKNOWN / Minsung ✔
Short Story~Jisung, kendisini kaçıran adama aşık olur. °Minsung En iyi sıralama 23.11.22 🏅# 10 - minsung 26.03.23 🏅# 3 - skz 14.04.23 🏅# 11 - straykids