Okuduğum minsung hikayelerini neredeyse hepsi texting şeklinde. Acaba Stayler öyle mi seviyor??
* * *
"Ne demek şirketin başına geçmiyorum?"
Babası bir kez daha üstüne yürüdüğünde, Jisung'un amcası ve Chan'ın babası tutmuştu onu.
"Yavrum evladım. Madem böyle bir bok yiyecektir, beni neden uyarmıyorsun? Hı?"
Jisung, ufacık görünüyordu. Aklındaki tek soru işe yaradı mı? sorusuydu.
"Gelmiş bi de diyor ki kimse gay birinin başa geçmesini istemez. LAN İBNE MİSİN SEN Bİ DE EŞOĞLEŞEK!"
Jisung'u tokatlardan daha çok acıtmıştı bu laf. Jisung, yabancı ona ne dediyse onu yapmıştı. Şirketin başına geçmeyeceğini söyle, gay olduğunu itiraf et.
Jisung dizleri tutmayıp yere çöktüğünde ağlamaya başlamıştı. Annesi yanına geliyordu ki babasının senini duydu.
"Sakın! Sakın onu teselli etme. İkinizi de silerim."
Jisung'un annesi güçlü kadındı. Ona tabiki de baş kaldırdı. Oldukça tartışmalı bir akşamın sonunda babası ne haliniz varsa görün diyerek oteldeki odasına çıkmıştı. Jisung annesi ile evlerine geçmiş, yarım saat sonra arkadaşlarının hepsi de peşlerinden gelmişti.
"Çok yormayın çocuklar. Biraz uyusun. Size de yatak açtırıyorum. Siz de yoruldunuz."
Diyerek yanlarından ayrılmıştı Jisung'un annesi. Jisung, odasından açılan terasta oturmuş, yıldızları izliyordu. Arkadaşlarının hepsi geldiğinde, onlara bakmadan konuştu.
"Hepiniz aklımı kaçırdığımı düşünüyor olmalısınız."
Kimseden cevap gelmeyince onlara döndü.
"Ama gerçekten aklımı kaçıracakmışım gibi hissediyorum."
Jisung tekrar ağlamaya başladığında yanına gidip ona sarıldılar.
"Bu akşam ne oldu öyle Jisung?"
Jisung, bacaklarını kendine çekip kollarını bacaklarına sardı. Hafifçe sallanıyordu.
"Söylesem babama söylersiniz."
"Hayır söylemeyiz. Anlat bize."
Dedi Hyunjin. Jisung deli gibi anlatıp, paylaşmak istiyordu ama kendi güvenliği için anlattıklarını babasına anlatacaklarından korkuyordu.
"Eğer anlatırsanız, en büyük sırlarınızı yayarım. Annem de babam da bilmeyecek."
Hepsi onayladığında konuşmaya başladı.
"Sizden ayrılıp yukarı çıkmıştım. Babamla konuştum. Tam aşağı inecekken biri çıktı karşıma. 9 tane bomba koymuş otele. Dediklerini söylemezsem, patlatacağını söyledi."
"Blöf olamaz mı?"
"Hayır Changbin. Adam beni bi odaya kapatıp bağladı. Sonra da bilgisayardan bana hepsini çeken kamera görüntülerini gösterdi. Kim bilir ne zamandır planlıyor. Otelin tüm kameralarına erişmiş."
"Bende bunu babana söylemelisin dostum. Bu öyle saklanacak bir mesele değil."
Jeongin, Hyunjin'i onayladı.
"Devam etmeyeceği ne malum?"
Jisung tekrar ağlamaya başladı. Daha şiddetli sallanyordu bu kez.
"Çok korkuyorum."
Changbin ve Felix ona sarıldılar.
"Korkman çok doğal. Ben olsam yardım edin diye ortalığı velveleye verir, gerçekten bomba varsa herkesin ölmesine sebep olurdum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNKNOWN / Minsung ✔
Short Story~Jisung, kendisini kaçıran adama aşık olur. °Minsung En iyi sıralama 23.11.22 🏅# 10 - minsung 26.03.23 🏅# 3 - skz 14.04.23 🏅# 11 - straykids