20- Final (3) Adım Lee Minho

717 57 133
                                    

Helal sana elitoş. 20 bölüm oldu. Mutlusundur umarım. 

________

Minho, "oğlum" lafını duyduğunda dişlerini sıkıp, burnundan soludu.

"Direkt konuya gir. Girmeyeceksen söyleyecek bir kaç lafım var Kim Seungwon."

Seungwon gülümsedi. İçten bir gülüş değildi elbet.

"Her şeyi bildiğine göre elbet diyecek bir kaç şeyin vardır."

Minho sessizce bekledi.

"Her şeyden önce ben senin babanım."

Minho başını yere eğip sinirle güldü. 

"Yaptığım şeyi savunmuyorum. O zamanlar gençtim ve tek umursadığım güçtü. Pişman oldum mu? Evet. Seni defalarca kez oradan aldırmayı düşündüm. Ama kendin şahit oldun. Oldukça fazla düşmanım var Unknown."

Minho kendine takılan bu lakabı duyunca yüzünü buruşturdu. Hayatından silmek istediği bir kelimeydi.

"Gerçi Dongseok'dan öğrendiğime göre bir ismin varmış."

Minho başını kaldırıp direkt gözlerine baktı karşısındaki adamın. 

"Minho."

Adını seslendirip, başını salladı Seungwon. 

"Annen sana güzel bir isim vermiş."

"Beni bunun için mi çağırdın?"

Seungwon başını iki yana salladı.

"Anneni aradığını duydum."

"Sayende yüzünü bile göremediğim annem."

"Bu konuda gerçekten üzgün olduğumu bilmeni isterim. Babamla aram hep kötüydü ama annemi severdim."

Minho iyice sinirlendiğini hissetmişti.

"Banane lan senin aile ilişkilerinden! Ne diyeceksen çabuk de!"

Seungwon güldü. Bu kez Minho'nun tavırları hoşuna gittiği için gülmüştü. Seungmin pısırık bir çocuk olduğu için sert bir çocuğu olsun istiyordu hep. Asla kendisini babası olarak kabul etmeyecek, hiçbir zaman baba-oğul ilişkileri olmayacaktı. Yine de o an karşısında kendine karşı çıkan çocuğun kendi çocuğu olmasından hoşlandı Seungwon. 

"Çok uzatmayacağım. Sana yaptıklarım için özür dilemeyeceğim. Çünkü dilesem bile affetmeyeceğini biliyorum. Affetme de zaten. Yalnızca senden istediğim bir şey var. O da Seungmin'e iyi bakman. Aranızın iyi olduğunu duydum.  Ona benim oğlum olarak değil de kendi kardeşin olarak sahip çıkarsan mutlu olurum.

"Sen dedin diye böyle bir şey yapacak değilim. Seungmin benim kardeşim evet. O kadar masum bir çocuk ki, sizinle nasıl böyle iyi kalabilmiş merak ediyorum."

Seungwon hüzünle güldü. 

"İyi çocuktur Seungmin."

"Bana diyceğin başka bir şey kalmadıysa..."

Minho hareketlendiğinde Seungwon konuştu.

"Sana bir adres vereceğim."

"Oyunlarından biri mi bu da Kim Seungmin?"

"Hayır. Oyun değil. Sana verdiğim adresteki bankanın kasasında bazı eşyalar var. Sana bir şifre vereceğim."

Minho'nun dikkatini çekmişti bu konu. Ona güvenmiyor olsa da kasada ne olduğunu merak etmişti.

"Bomba falan mı koydun Kim Seungwon? Seungmin'e mi açtırmalıyım ha? Tek oğlunu feda etmek ister misin?"

Seungwon kahkaha attı.

UNKNOWN / Minsung ✔ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin