18- Final (1) Jeju Adası'nda

869 73 93
                                    

_____

Mart ayında olmalarına rağmen, kış etkisini hala gösteriyordu Jeju Adası'nda. Sekiz genç, kalın montlarına sarınmış, deniz kenarına gitmişti. Rüzgar yüzlerini acıtsa da bir süre denizin hırçın dalgalarını izlediler.

"Dondum ben. Gidiyorum."

Hyunjin ilk pes eden olmuştu.

"Hadi gidelim. Hasta olacağız yoksa."

Chan, Seungmin'i kendine çekip eve doğru hızlı hızlı yürütmeye başladı. (Canım çok fena börek istiyor. odaklanamıyorum. Not: Bunu yazdığım ertesi günü yedim.)

"Çok soğuk."

Jeongin, Felix'e yanaştığında Changbin onu itekledi.

"Hyunjin'i ayart tilki. Uzak dur çiçeğimden."

Felix oflayıp Jeongin'in omzuna sardı kolunu.

"Hastasın zaten gidelim hadi."

"Beyler gelmiyor musunuz?"

Changbin, Felix ve Jeongin'in peşinden gidecekken Minho ve Jisung'a sordu. Minho, Jisung'a arkadan sarılmış, başını da ona yaslamış, hafif hafif sallanıyorlardı. Changbin, sorduğu soruyu bile duymamalarına güldü.

"Ohoo... Bunlar olmuş Leyla."

O da eve gittiğinde Minho ve Jisung yalnız kalmıştı.

"Herkes gitti."

Jisung arkasına baktı. Gerçekten de kimse yoktu.

"Ne zaman gittiler?"

"Bir süre önce."

Jisung, Minho'ya döndü.

"Çok güzel değil mi? İnsana huzur veriyor."

"Sarıldığımız için buldun huzuru. Denizle alakası yoktu."

"O zaman eve gidelim. Boşuna üşümeyelim."

Minho gülüp elini tuttu Jisung'un. Biraz oyalanarak eve gittiklerinde Felix, Jeong'in ve Seungmin'in mutfakta olduğunu gördüler. Yemek yapmak için hazırlıklara başlamışlardı. Onların geldiğini görünce Seungmin koşarak yanlarına gelmişti.

"Hyung!"

Minho gerilediğini hissediyordu. Seungmin'i ifadesi şaşkın ve ciddiydi.

"Bunu duydun mu?"

Minho başını sallayarak sordu.

"Babam..."

Minho hemen onun yanına gitti ve kolunu tuttu.

"Ne olmuş?"

"Bitti Hyung. Babam bir çok suçtan yargılanacak. Şirket de vergi borçlarından dolayı iflas etmiş. Bitti! Babamın devri bitti."

Seungmin gözleri parlayarak sarıldı Minho'ya. Diğerleri de gelmişlerdi. Hyunjin cık cıklayarak konuştu.

"Şirket iflas etmeseymiş iyiymiş. Gitti bütün servet."

"Gerekirse kuryelik yaparız Hyunjin. Yine de o kanlı paraya muhtaç olmayız. Değil mi Seungmin?"

"Servet de iyiydi ama Hyung."

Bu dediğinde ciddi olmadığı için herkes gülmüştü. Minho hemen Dongseok'a arayıp ayrıntıları öğrenmişti. İkisinin topladığı onca delil ve Jisung'un babasının bildikleri ile şikayette bulunmuşlardır. En iyi avukatlar Saja Han için çalışıyordu. Kim Seungmin'in kurtulması artık mümkün değildi. Minho bunu öğrendiğinde derin bir oh çekti. O sırada yanına gelen Jisung'u tutup sarıldı.

UNKNOWN / Minsung ✔ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin