Salih'i Brad'le gömüşümüzün üzerinden dört alarm sesi geçiyor, bir erkek için bu kadar matem çok bile ya yatsın kalksın Brad'ciğime şükretsin. Onun o güzel yüzü olmasa dört saatte bitirirdim ben bu işi. Salondaki beyaz kanepeye atıyorum bedenimi, hadi sıradaki gelsin. Sehpada duran içi katlanmış minik kağıtlarla dolu çukur kaseyi kucağıma çekip elimi daldırıyorum. Neyse hayatımın aşkı, çıksın kağıdı!
Açtığım kağıdı hemen geri kapatıyorum. Yok, yok. Bu değildir canım, bir karışıklık oldu herhalde. Kimse de görmedi zaten, sayılmaz bu. Kağıdı hiç açılmamış gibi arkadaşlarının yanına yollayıp kaseyi şöyle bir daha sallıyorum. Bir daha çekiyorum. Heh! Bu olur bak, bu olur tamamdır. Niye ayrıldığımızı da asla anlayamamıştım zaten. Telefonu elime alıp damada hayırlı haberi veriyorum. O da dünden razıymış sen nereden çıktın ki demiyor hiç, iki gün sonra görüşmek için sözleşerek kapatıyoruz telefonu. Önce yapıp sonra düşünmeleri çok mu tatlı yoksa büyük geri zekalılık mı emin olamıyorum. Bu yüzden çocukların zekası bana çekerse iyi olur Allah'ım, işi şansa bırakmayalım biz.
Kolay olanı hallettik, zor olan için kolları sıvayarak gruba giriş yapıyorum.
6+1 (Pınar, Kaan, İrem, Gamze, Hilal, Yasemin, Siz)
İrem
Okii 22:44
Bugün
Kıyafet bakmaya başlayın, cumartesi Melih'le buluşuyorum ^.^ 20:37
Kaan
Sen ona çekip gitti diye kızgın değil miydin? 20:38
(Kaan göremese de ben cevap vermeden önce başımı sallayıp omuz silkiyorum. Göklerden gelen bir kura vardır, maksimum iki ama asla üç değil, ona karşı gelemezsin Kaan ama sen bunu bilmesen de olur. Şimdilik canım, ilk çocuktan sonra hepsine söyleyeceğim söz.)
İnsan bazen gerçek aşktan kaçar Kaan'cığım... 20:38
Kaan
Diyorsun 20:38
O zaman rast gele reis 20:39
(On beş dakika geçiyor, bakıyorum herkes de her şeyi görmüş. Niye sesleri çıkmıyor bunların? İnsana yoklama alan seçmeli ders hocası gibi hissettireceksiniz illa ki.)
Kızlar? 20:55
Pınar
Yaptığın normalmiş gibi bir de yorum istemen Hale Öz! 20:56
İyi al o zaman 20:56
HAYIRLI OLSUN KUZUM, DARISI BAŞIMA İNŞALLAH 20:57
İrem
+1 20:57
(Yormasaydın kendini be İrem'im.)
Hilal
Hadi bakalım, yaşayıp görelim. 20:58
Yasemin
Pazar kahvaltıya bana gelin, nasılsa ihtiyacımız olacak? 20:59
Aman ne sevimli :p 21:01
Gamze'm? 21:02
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Ben) Evlenmeden Olmaz (Tamamlandı)
HumorAbla olmak kolay değildi. Eş dosttan gördüğüm kadarıyla hele de erkek ablası olmak, daha da zorluydu. Belli bir yaştan sonra yalnızlığın da pek matah bir şey olduğunu söyleyemeyeceğim ya, hadi o benim seçimim olsun. Ama bekar büyük görümce olmak mı...