Yorumlarınız ve yıldızlarınız yazmaya teşvik edici bebeklerim. Sık bölüm istiyorsanız yorum yapın.
Başka kitap isimleri, karakterleri ve sözleri yasaktır. Lütfen yapmayın ve sadece Harese olduğu için okuyun.
Emre Fel, Merhabalar
5. Bölüm
Öyle bir hareketlilik vardı ki evin içinde, kendimi anlık olarak bir lise sınıfında hissetmiştim. Herkes bir şeylere hazırlanıyor bense oturmuş onlara hayatımda yapıp yapabileceğim en tuhaf bakışları sergiliyordum. Katillerdi ve aralarından biri gözünü bile kırpmadan beni vurmuştu.
Hakkı ile Pera mutfaktaydı, sesleri boğuk biçimde bize ulaşsada ne konuştuklarını duyuyordum.
Hakkı hararetli bir şekilde konuşuyordu." Oğlum vahşi misin? Dişlerimi tezgaha niye çarpıyorsun? Fantezin bu mu!"
Pera cıkladı," Benim güzel inci dişlerimin cezasını senin dişlerinden çıkartacağım. Dişimi kıranın dişini kırarım."
Hakkı çırpınıyor olmalıydı," Bu herif benim biyolojik saatimi elimden alıyor! Vaktimi erkenden getiriyor yardım edin! Ne istiyorsun beeenden!"
"Ebeni istiyorum ebeni."
"Bırak beni beşik kertmesi miyiz ya biz, sürekli yanımdasın yeter yeter!"
Ellerimi masanın üzerinden birleştirip gözlerimi Yekta'ya çevirdim. Saçlarının kıvırcığına şekil vermiş gibiydi, kıvrılan bir yılana benziyordu saçları. Yeşil gözlerini kısmış gözbebeklerini indirerek tabletten bir şeye bakıyordu. Bugün için özel olarak giyinmişti; Beyaz bir gömlek onun üstüne smokin giymişti. Smokinin siyah beyaz çizgileri vardı. Pantolonuda aynı şekilde siyah beyaz çizgilerden oluşuyordu. Pantolonu kumaş olduğu için uzun bacaklarını güzel sarmış ve mükemmel bir insana çevirmişti onu. Kemikli yüzünü inceledim, dişlerini sıkınca, çene kasları birkaç kere seğirdi. Kalın orantılı dudaklarının arasına aldığı kalemi çiğniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARESE
Teen Fiction"Kırılan dilden de, kalpten de sadece enkaz sesleri gelir dişi şeytan. Ayağa kalk ve o seslere kulak ver. Seni o seslerden başka kimse kucaklamayacak, ben bile." Aşkın ötesinde saplantılı, tutkulu ve tehlikeli bir aşk. Başlangıç tarihi: 18/07/2022 ~...