6. KIRIK KELEBEK

43.9K 1.5K 1.8K
                                    

Bölüme geçmeden önce bir yıldızınızı alırım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüme geçmeden önce bir yıldızınızı alırım. <3

Yorumlarınız yazmaya teşvik edici.

Başka kitap isimleri kitap karakterleri ve kitap alıntıları yasaktır, yapmayın. İnadına yapacaksanız kitaptan engelleneceksiniz.

Kirli, Ah Aman Aman

6. Bölüm

"Tolga... bırak..." genç kadın nefes almaya çalışıyordu ama kin dolu adam kadının boğazını bırakmamakta kararlıydı. Adamın ailesine boş bir öfkesi gereksiz bir kini vardı. Çoğu zaman eve gelir, onu diğer kadınlar gibi güzel olmamakla suçlayıp döverdi. Ondan iki tane çocuk peydahlamış ve bundan iğrenir olmuştu. Başından beri sevmiyordu kadını.

Genç kadının yüzündeki kan çekildi, sanki ölüm yüzünden başlamıştı. Ama ölümün bilmediği bir şey vardıki, kadının ruhu zaten yaşamıyordu. Ölümün ona dostluk yapacağı günü bekliyordu.

Adam ellerini kadının boğazından çekti, saçlarını kavrayıp başını sertçe duvara vurdu. Kadın çığlık atıp ağlarken adamın vicdanı sızlamadı aksine, bundan zevk aldı. Kadın anlayamıyordu. Polislerden yardım istemişti adaletten. Ama adalet kelimesinin A'sı bile yoktu ülkede.

Üstüne bir de polise gittiğini duyan adam çileden çıkmıştı. Kadın kıvranıyordu, nefes almakta zorlanıyordu.

O ana kadar fark etmedikleri bir şey vardı; Küçük bedeni ve ela gözleriyle onları izleyen küçük kız.

Küçük kız annesinin diktiği ayıcığın kolundan tutmuş annesinin yerdeki haline donmuş gözlerle bakıyordu. Ayıcık yere doğru sarkacakken kolunu daha sıkı tutup bakmaya devam etti, ve sadece bakakaldı.

Korku bedenimi delik deşik eden bir kurşun parçasıydı. Bu yakınlıktayken ona bakmak beni korkutuyor korktukça bedenimde kıyametler kopuyordu. Ben ne kadar korku dokunsam o inadına sakindi. Sadece bana bakıyor bu korkularımı izliyordu.

Geriye çekildiğinde titrek bir nefesi içime çekerek alnımı kırıştırdım. Şarap şişesine uzanarak içmeye başladığında korkudan olsa gerek kulaklarım en ufak bir uğultuyu bile çok net duyuyordu." Şaka yaptım." Dedi omuz silkerek." Çok alıngansın dişi şeytan." Dudaklarım aralanırken ona hangi ifadeyle bakacağımı şaşırmıştım. Tek bildiğim ağlamaktı ama karşısında asla ağlayamazdım, ağlamamalıydım.

HARESEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin