22. KÖRKUYU

40.8K 1.5K 4.4K
                                    

Bir daha sınır, asla yok bak o kadar kesin söylüyorum sınır asla asla asla yok.

Bir de gidin bölüm içi yorumlar yapın, ben tepkilerinizi merak ediyorum... bölüm içlerinde bir satırda fazla ve farklı kişilerin yorumlarını görmek çok hoşuma gidiyor.

Yıldız vermedin gördüm, yıldız ver.

İnstagram: edayyllmz_

İnstagram: edayyllmz_

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Umutsuz Aşk

22. Bölüm

"Ne yaptın!" Dedim inler gibi, gökyüzündeki tüm yıldızlar tenime hızla düşüp kesiyormuşçasına bir şeyler hissediyordum. Yıldızların sivri kenarları derimi kanatmıştı. Mahvolmuştum, yanıyordum." Ne yaptın..." Dedim kollarına asılıp yüzümü göğsüne gömerken." Bayılacağım, ciddiyim bu sefer yalan söylemiyorum."

"Bayılma dişi şeytan şişkosun, taşıyamam seni hiç." Sesinde daha önce hiç duymadığım eğlence tınıları varken, yanan tenimi rüzgarlar karşılasın istedim dolu dolu.

"Bayılacağım." Diye inlediğim sırada upuzun aralıksız atılan çığlık sesiyle gözlerimi sıkıca yumdum. Hakkı'nın çığlığıydı. Kafayı sıyıracaktım. Sanki boynumda iğneden yapılma bir kolye vardı. Başımı milim oynatsam, boynuma bir sürü iğne batacak yine bayılacaktım. Çığlık sesi öyle çok atılmıştıki Hakkı'nın nefes denen şeyden haberi olup olmadığını merak ettim. Ayılmış yeniden çığlık atıyordu.

Kollarım, bedenim, ellerim hızla Yekta'dan çekildi. Hakkı'nın kokusunu soluduğum an başımı kaldırıp onun gibi şaşkın ifadeyle baktım. O ne kadar şaşkınsa ben de o kadar şaşkındım şu an. Yekta'nın dengesiz biri olduğu aşikardı ama bunu yapacağı aklımın ucundan geçmemişti.

"Ne gördüm ben!" Diye bağırdığı sırada Bekir abi Yekta'nın ensesine bir tane şaplak geçirdi. Yekta'nın koca bedeni sarsılırken, ellerini ensesine atıp hızlıca ovaladı.

"Ne yapıyorsun ulan sen yavşak!" Dedi, yüzü hâlâ kıpkırmızıydı bu da demek oluyordu ki siniri yüzüne yansımaya başlıyordu. Büyük ihtimalle, Yekta'nın bana karşı yumuşadığının farkında ama Yekta'nın beni öpecek kadar ileri gidebileceğinin farkında değildi.

"Ney baba ney!" Diye bağırdı." Az önce ne kadar içtiğimi gördün mü?" Diyerek kendisini savunmaya geçti hemen." Adımı bile unuttum, neydi benim adım?" Yaklaşan Natasha ve diğerlerine baktım, onlarda aynı şekilde bakıyordu buraya." Mükemmel miydi adım neydi benim?" Diyerek güldüğünde Bekir abi, kafasına bir kere daha yapıştırdı.

HARESEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin