30. ÜÇ KELİME

31.7K 1.4K 2.4K
                                    

Seleme cenemeeleer.

Hep özlettikten sonra gelmek hobimdir. SUSUN TAMAM MI

Bölüme geçmeden önce o yıldıza basmazsan sana basarım.( şaka askim yapmam ole seler)

Yorum yapmayana basarım ama he.

İnstagram: edayyllmz_

Bu bölüm daha fazla yorum istiyorum, nedenini okuyunca anlarsınız. Tepki verin tepki.

Kibariye, Lafı Mı Olur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kibariye, Lafı Mı Olur

30. Bölüm

Sadece tek kurşun.

Tek kurşun bir insanın göğünde ne kadar patlayabilirdi?

Saymadım, gözlerimin önünde solgun yeşillerle bakan adam dururken sayamadım. Tek bildiğim kalbimin bir kağıt misali unufak yırtılıp, parçacıklar halinde rüzgara karıştığıydı. Bedenimde bir his baş göstermişti; Birini yeniden kaybetmenin acısı.

Yalnız olduğum zamanları düşündüm, kaldırım kenarına dilsiz gibi oturduğum zamanları. Yağmur yüzümü yıkardı, saç diplerime sinen yaşlar başımı kuruyunca ağrıtırdı. Arabanın tekerleklerinden bana fışkırtılan sular bile kalkmamı engellemez aksine daha da oturmam için güçlendirirdi.

Sonra o gelmişti. Tek başıma oturmamam için yanıma oturuyordu, kim yüzüme tekerlekleriyle su fışkırtacak olsa anında buna engel oluyordu. Kanayan dizlerimi görüyor ellerini diz kapaklarıma bastırıyordu. O sağanağın altında ağlayarak ona bakıyordum, o ise gülümseyerek çillerimi öpüyordu.

Ben bir katilin en şefkat dolu yanlarını görüyordum, intikam öfkesiyle yanıp tutuşan adamın, benim için yanıp tutuşmasını görmeye başlıyordum.

Bana her gülümsediğinde, kaburgalarım iyileşiyor fakat kendi kaburgaları kırılıyordu. Ayakta durmam için kendi dizleri üstüne düşüyor, beni ayakta tuttuğu için düşmeyi pek önemsemiyordu.

Görmekten öte artık biliyordum.
Bana iki üç hafta öncesine kadar bağırmış, belki de psikolojik şiddet uygulamıştı. Babasıyla buluştuğum için delirmiş, kendisinden geçmişti. Şimdi yeşil gözlere bakarken daha iyi anlıyor, anlamaktan öte ben artık biliyordum. Beni kaybetmenin korkusu sırtına kanca misali saplanmıştı. Melek gibi gideceğimi düşünmüştü. O adamın Melek gibi bana da tecavüz edeceğini düşünmüştü. Bu öfkesini kontrol edememesine sebep olmuştu, bu yüzdendi bana bağırmaları. Beni kanlar içinde görse, ölümümü görse kalan olmayacağını, intihar edeceğini biliyordum.

HARESEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin