36. PRANGALARIN ELA RENGİ

27.4K 1.5K 5.8K
                                    

Helloo arkadasssaaaklarrr.

Şükür bu seferde de ölmeden geldik. Ve bu bölüm özel bir bölüm çünkü kitap artık büyüyor... (burnumu çekiyorum kocaman.) Bu günleride görmek varmış.

Peki bunun şerefine sınır gelmez mi! KAĞAKAKSÖXKALALŞPALQS (Bahane arıyorumdur.)

İnstagram: edayyllmz_

ARKADASSAKLAR ŞEKİLLİ ŞUKULLU YAZMAYI ÖGRENDİM BU YÜZDEN ARTIK HEP ŞEKİLLİ ŞUKULLU YAZACAĞAM.

🇮​ 🇱​🇦​🇻​ 🇾​🇺​

🇮​ 🇱​🇦​🇻​ 🇾​🇺​

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Zeynep bastık- Lan.

Bölüm sınırı: 1.000 vote, 5.000 yorum.
(Uzun zamandır yapmıyordum çabuk bitirmeyin abi delileşmeyin nolur.)

˜”*°•.˜”*°• 36. Bölüm •°*”˜.•°*”˜

Yaşadığım güzel rüyayı kendi ellerimle mahvettim.

Gözlerimi açtığımda gördüğüm gerçeklik tenime çarpan sert rüzgar kadar gerçekti.

Rüya Yekta'ydı.

Ben o rüyayı kendi ellerimle kâbusa dönüştürdüm.

Defalarca özür dilesem neye yarardı işten geçtikten sonra, olan olmuştu. Benim yüzümden olduğu gerçeği hiç olmadığı kadar yakıyordu tenimi. Soluduğum nefes bile onun kokusuyken baktığım yeşil gözleri bir hiç uğruna karaladım.

Zihnimin sesini duyuyor musun sevgilim?

Kalbim nasıl acıyor hissediyor musun?

Kalbimi söküp alsanda bu ruh artık bu kadar acı çekmese.

"Peki ya sen?" Diye fısıldadı zihnimdeki küçük kız çocuğu."Sevdiğin birinin ihanetine nasıl katlanıyorsun?" Islak kirpiklerim yanaklarıma yaşlar düşürmeye devam ederken durmayan sıkışan kalbimi sakinleştiremiyordum. Zihnimde bir fısıltı vardı ve susmuyor sürekli konuşuyordu."Peki ya sen? Nasıl yaşadığın onca şeye, acıya, bu denli dayanıklısın?"

HARESEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin