16.bölüm-Asansör

6.9K 303 13
                                    


Medya da Pelin ve Batuhan var
♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Pelin'den devam;

Irmak gittiğinden beri evde tek başıma çok sıkılıyorum. Bu yetmezmiş gibi pastane de daha fazla çalışıp yoruluyorum.
Neden mi? Çünkü Irmak Hanım olmadığı için Sevda abla beni daha fazla çalıştırıp yoruyor.
Zaten pastane de Sevda abla yı da sayarsak beş kişi çalışıyoruz.

Bugün günlerden perşembe yani bu demek oluyor ki üç gün sonra pazar günü Irmak geliyor. Pazar günü de zaten bizim izin günümüz. Bu demektir ki bütün günü evde sohbet ederek geçireceğiz.

Ben böyle dalıp gitmişken Sevda abla nın sesini duydum. Evet evet pastanedeyim.

" Pelin kızım yanıma
gelirimisin ? "

" Geliyorum Sevda abla " dedim

Sevda abla nın yanına gittim kesin benden birşey isteyecek.

" Tatlım Egemen'i malzeme almaya yolladım. Berat da müşterilerle ilgileniyor. Yani bu siparişleri sen bu kağıtta ki adrese götüreceksin diğerleri gördüğün gibi meşgul hadi bakalım zaten yakın bir yer yürüyerek gidebilirsin. Siparişi verdikten sonra da evine gidersin " dedi elinde ki adres yazan kağıt parçasını bana verdi ve yanımdan ayrıldı.

Off ya neden ben? Irmak olsaydı o giderdi ne güzel!
Sanki ben meşgul değilmişim gibi konuştu ya ben de orada yerleri temizliyordum.

Büyük bir OFFF çekerek masada ki siparişi aldım ve pastaneden çıktım. Elimdeki adresi bulmaya çalışarak yürüyordum. Birden telefonum çalmaya başladı kesin Irmak arıyordur. Tam da zamanıydı dimi aramanın!
Kimin aradığına bakmadan telefonu açtım ve
" Ne!? " diye cırladım.

" Telefonu hep böyle mi açarsın sen ha? " dedi o tanıdık harika ses. Allahım ya neden şimdi!?
Evet beni arayan Irmak değil Batuhan mış! Ve ben telefonu öküz gibi açtım.

" Alo orada mısın? Pelin? " dedi Batuhan.

" Ha? Evet buradayım şey ben seni Irmak sandım da kimin aradığına bakmadan açtım telefonu " dedim

Batuhan mükemmel bir şekilde güldü. Gülüşüne ölürüm senin!

" Önemli değil. Ben buluşalım mı diye aramıştım " dedi

" Aaa olur buluşalım ben zaten şuan dışarıdayım " dedim

" Çok güzel peki neredesin? " dedi Batuhan

" Siparişleri götürüyorum da biliyorsun ben pastane de çalışıyorum. Adresi mesaj olarak atarım beni gelir alırsın " dedim

" Tamam öyleyse görüşürüz " dedi
"Görüşürüz " dedim ve telefonu kapattım

Hemen elimdeki adres yazan kağıt parçasını açtım ve orada yazan adresi Batuhan'a mesaj olarak yolladım

Ben siparişi veririm sonra da apartmanın önünde beklerim Batuhan da beni oradan alır.

Biraz daha yürüdükten sonra sonunda bana verilen adresi buldum ve çok sevindim.
Hemen bina nın içine girdim burası sıradan bir binaydı İşte merdivenleri çıktım çıktım ve çıktım Allahım ya çok yoruldum bunlar da en üst katta oturuyorlar. Sonunda daireyi buldum ve zile bastım biraz bekledikten sonra kapıyı yaşlı bir kadın açtı.

" Merhaba iyi günler bu siparişler sizin mi? " diye sordum

Yaşlı kadın sadece kafasını onaylarcasına salladı.
Gözlerimi devirmemek için kendimi zor tuttum.
Siparişi kadına verdim kadın da parasını verdi ve kapıyı kapattı.
Bende parayı cebime koydum yarın Sevda Abla ya veririm diye.
şimdi merdivenleri inecekken birşeyin farkına vardım. Bu binada asansör varmış ve ben salak gibi bu kadar merdiveni çıkmıştım!

Beni Sevmeni İstiyorum ↭ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin