★FİNAL★

7.4K 272 15
                                    

♚♔♚♔♚♔♚

Günler hızla geçmeye devam ediyordu. Batuhan ailesi ile gelip Pelini ailesinden istemişlerdi bile.
Hala Pelinin evleneceğine inanamıyorum. Düğün zamanı gelmişti. Batuhan Peline harika bir evlilik teklifi etmişti.
Ciddi anlamda kıskanmıştım.
Belki birgün bizde Kayra ile evleniriz.

...

" Offff!!! Çok heyecanlıyım! Yaa güzel oldum mu? " dedi Pelin

" Harika gözüküyorsun bir tanem." Bunu söyleyen liseden arkadaşımız Dilaraydı.

Şuanda Pelin mükemmel gelinliği ile aynı bir meleğe benziyordu.
Herşeyi ile harika gözüküyordu.
Saçları,makyajı,gelinliği,ayakkabıları ve elindeki çiçeği..

Pelin in ayakkabısına ben ve liseden arkadaşlarımız isimlerimizi yazmıştık. O kadar fazlaydık ki ayakkabının altında yer kalmamıştı.

Son hazırlıkları da tamamlamıştık.
Artık düğün başlayabilirdi.

...

Kayra dan devam;

Batuhan ın düğünü güzel geçiyordu.
Benim yakın arladaşımın bir gün aşık olup evleneceği aklıma gelmezdi.
Her şey mükemmel ilerliyordu.
Düğün İstanbulun en gelişmiş hotelinde yapılıyordu.

Batuhan ve Pelin gösterişli bir şekilde çıkmışlar ve dans etmişlerdi.
Eee tabi bende Irmakla dans ettim.

Irmak bugün çok seksi görünüyordu.
Kırmızı kısa ve dar bir elbise giymişti.
Irmak bu fiziği ile poşet giyse bile beni etkiler. Onun o mavi gözleri,sarı uzun saçları, yüzündeki çilleri..
Herşeyi ile kalbimin sahibi.
Tabii bu sözleri Irmağa söylemeyi düşünmüyorum. Bunu bilmese daha iyi. Aptal aşıklar gibi görünmek istemem.

" EVET!!! " dedi Batuhan

Ve büyük bir alkış sesi

" EVEEEEET! " dedi Pelin hiç düşünmeden. Ve yine alkış sesleri..

Artık onlar evliydi. Zaten en başından belliydi onların sevgili olacağı.
Ama evleneceklerini tahmin etmemiştim.
Aramıza yeni biri daha katılıcak umarım biliyorsunuz dur.
Evet, Pelin hamile.
Erkek bir çocuk dünyaya gelmeyi bekliyor. İsim konusunda hala anlaşamadılar. Pelin oğullarının adını okuduğu bir romandan etkilenerek Poyraz koymak istiyor. Batuhan ise Poyraz hariç her isim olur diyor.
Tam bir komedi!
Acaba biz de birgün Irmakla bebeğimize isim koyarken anlaşamayıp tartışacak mıyız ?

...

Pelin den devam;

Artık hayatım tam anlamıyla değişecekti. Bugün hayatımın en mutlu günü! Çünkü ilk görüşte aşk yaşadığım bu adamla sonunda evleniyorum. Ve en güzeli de aşkımızın meyvesi olan bir erkek bebek dünyaya getirecektim.

" Umarım güzel bir hayat sizi bekler.
Siz daha çok gençsiniz inşallah hep iyi anlaşırsınız ve beraber yaşlanırsınız. "
Bunu Irmağın annesi söylemişti.
Yerim be seni şirin teyzem!

" Teşekkürler Aynur abla." dedi Batuhan gülümseyerek. Tabi bende hemen gülümsedim. Zaten sabahtandır sürekli gülümsüyorum.
Umarım hala güzel gözüküyorumdur.
Zaman hızla akıp geçiyor!

Hey!! Bugün benim düğün günüm!
Lütfen bugün daha yavaş geçsin!!
Hatta bugün hiç bitmesin!!!

Batuhan ile gezmeye devam ediyorduk. Düğünüme gelenlerle sohbet ediyorduk. Daha doğrusu Batuhan sohbet ediyordu çünkü ben heyecandan konuşamıyorum!!!

Beni Sevmeni İstiyorum ↭ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin