2.bölüm-Saçmalama Irmak!

11.2K 332 14
                                    

(Bölüm düzenlenmiştir.)

Multimedya -> Irmak❤

Bugün pastane kalabalık değildi.
Bu yüzden pastane bugün yorucu geçmemişti. Pastane küçük olduğu için sadece beş kişi çalışıyorduk.
Ben, Pelin, Egemen, Berat ve Sevda abla.  Sevda abla bu pastanenin sahibi. Bizi çok sever çoğu kez yaptığımız tembellikleri görmezden gelir. Mesela bugün geç kaldık Pelinle ama sadece sertçe bakmakla yetindi.
Egemen ve Berat bizim gibi bu pastanede çalışıyorlar. Çok komik ve iyi kişiler. Pelinle beraber bu ikiliyi seviyoruz. Bizler yakın arkadaşlarız.

Ben masayı düşünceli bir şekilde silerken Pelin heyecanla yanıma geldi. Gözlerimi devirip Peline baktım. Pelin bana gülümseyerek bakıyordu. Böyle en az iki dakika aptalca bakıştık.
En sonunda dayanamayıp sinirle
" Ne oldu Pelin?  Niye mal mal gülüyorsun? " diye sordum.

Pelin gülmeyi kesip kaşlarını çattı.
" En sonunda sorabildin Irmak! "

" Gevezelik yapma da anlat. " dedim

" Ya sen ne odun bir kızsın! İnsanca davranıp bana düzgünce anlat de. "

Hava sıcak ve ben terlediğim için biraz sinirliydim. Derin bir nefes alıp Peline baygın bakışlar atmayı kesip düzgünce konuştum.
" Pelin neden bu kadar mutlusun?
Ne oldu anlat bakalım. "

"Hah şöyle yola gel Irmak hanım."

" Peliiin.. " dedim uyarıcı sesimle

" Off tamam be! "

" Hadi."

" Daha demin beni bil bakalım kim aradı? "

" Kim aradı? " dedim merakla

" Yağmur aradı "

" Yağmur kimdi ya? " hatırlamıyorum Yağmur diye bir arkadaşımızı.

" Oha unuttun mu Irmak? "

" Ayy evet unutmuşum hatırlatsana. "

" Liseden arkadaşımız hani saçı hep kısa olan kız. Hatta bir keresinde kızlar tuvaletinde kavga etmiştik ama daha sonra barışmıştı-"

" Heee tamam tamam hatırladım! " dedim Pelinin sözünü keserek.

" İşte Yağmur beni aradı yarın evinde parti verecek miş. Liseden arkadaşlar da orda olacak. Bizi de davet etti. "

" Hmm anladım. " dedim

" Yaniiii..." dedi Pelin

" Eğer gitmek istiyorsan gidebiliri-"

" Ayy canım kardeşim benim!
Tabiki de gitmek isterim!  Ve yarın akşam o partiye kesinlikle
gitmeliyiz. "  dedi sözümü keserek!

Gözlerimi devirip Peline baygın bakışlarımdan yolladım.
" Tamam ama biz çalışıyoruz Pelin. Yarın erken çıkmamıza izin verir mi
Sevda Abla? "

Pelin gözlerini kısıp düşündü.
" Tabiki de izin verir!  Ama bizim bugünde erken çıkmamız gerek. "

" Ne denmiş o? " dedim bir kaşımı havaya kaldırarak.

" Salak mısın Irmak? "

" Hayır değilim. "

Pelin gözlerini devirip konuştu.
" Bence salaksın! Kızım biz Yağmurlara ne giyip gidicez?  Bizim alışveriş yapmamız şart! "

" Off Pelin! Duyan da hiç giysimiz yok sanar.  Ne var yani evdeki giysilerden giyeriz bir şeyler. "

" Saçmalama Irmak!! " dedi yüksek sesle. Tabi Pelin birden bağırınca etraftaki insanlar bize baktı.

" Tamam tamam sakin ol Pelin. "

Sevda abla yanımıza gelerek
" Ne oluyor?  Pelin niye bağırdın yavrum? " dedi

Pelin hemen Sevda ablaya gülümseyerek cevap verdi.
" Sevda ablacığım sorun yok. Ama bizim Irmakla beraber şimdi çıkmamız gerekiyor. "
Bende Pelini onaylayarak başımı salladım.

Sevda abla şüpheyle bize bakıp
" Neden? " diye sordu.

" Çünkü bugün annemlere akşam yemeğine gidecektik. " dedi Pelin yalan söyleyerek. Ne yapalım yalan söylemek zorundayız. Çünkü alışverişe gitmemiz gerekli deseydik hayatta izin vermezdi. Pazar günü izinlisiniz zaten izinli olduğunuz gün gidersiniz alışverişinize derdi.

" Ama Pelin bugünde işe geç geldiniz.  Olmuyor böyle ben size söyleyim. Benim yerime bir başkası olsaydı sizi çoktan kovmuştu bile. "

Sevda abla haklıydı ama bizim çıkıp alışveriş yapmamız gerekliydi.
" Bugün isteyerek geç kalmadık Sevda abla. Teyzeme söz vermiştik bugün onlara akşam yemeğine gidecektik.
Pelinin annesi bu konularda çok hassas dır. Bizim bugün Teyzemlerde yani Pelin in annesinin evinde olmamız gerekli. " dedim

" Hem zaten bugün fazla kişi yok.
Bize ihtiyacınız da yok. Sevda ablam benim izin ver de gidelim işte." dedi Pelin

Sevda abla gülümseyerek
" Tamam tamam öyle olsun hadi gidin bakalım. " dedi

İşte bu!!

....

Pelin ile uzun bir alışveriş sonrası.
Akşam yemeğini de dışarda yemiştik.
Yani sonuç olarak fazlasıyla yorgunduk. Acaba yarın Sevda ablayı nasıl ikna edeceğiz erken çıkmaya?
Pelinle evimize geldiğimizde çok yorgun olduğumuz için banyo yaptıktan hemen sonra odalarımıza girip uyumuştuk.

..

Bu bölümde düzenlenmiştir.
Olayları değiştirmiyorum sadece daha iyi bir şekilde yazmaya çalışıyorum. ❤❤




Beni Sevmeni İstiyorum ↭ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin