Medyada Egemen vaaaar!Arkadaşlar BSİ hikâyesi olarak wattys2015 yarışmasına katıldık.
Sizden isteğim bölümlere oy vermeden geçmeyin.-----
Günler hızlı geçiyordu.
Tam 10 gün.
10 gündür Kayrayı görmüyorum.
En son lunaparkta kavga etmiştik ve ben Kayra ya tokat atmıştım!Açıkçası kendimi kötü hissediyorum.
Evet, kabul etmek istemesemde Kayra ya tokat attığım için pişman oldum.Ama tüm suç benim değil ki!
Kayra bana karışamaz !
Sonucta Kayra benim ailem değil, sevgilim değil.Biliyorum biliyorum.. Kayra kıskansın diye Egemen le sevgili oldum suçluyum evet.
Ama yine de bana karışamaz!"Irmak bebeğim " Egemenin sesi ile kendime geldim.
Egemenle aramızı düzeltmistik hatta Egemen benden özür dileyip çiçek almıştı.Benim özür dilemem gerekirdi. Suçlu olan bendim ama Egemen özür dilemişti.
Ve bana sürekli bebeğim diyor.
Güzel bir şey yani sevgilinizin size bebeğim demesi. Ah kimi kandırıyorum ki? Hiçte güzel değil! Bana bebeğim demesini sevmiyorum."Efendim Egemen" dedim arabayı kullanan Egemene bakarak.
" Benim eve geliyorsun değil mi? " dedi bana kısa bir bakış atıp tekrar yola bakarak.
" Evet gelirim "
Egemenin yan profili de çok yakışıklı.
Egemen çok karizmatik herkesi etkileyebilecek birisi.Egemen den hoşlanıyorum ama kesinlikle ona aşık değilim.
Kendimi Egemene karşı çok suçlu hissediyorum.
Egemen bana temiz aşkını verirken ben ona ihanet ediyordum. Egemeni sadece Kayra kıskansın diye kullanıyorum.
Bu küçük oyunumda Egemeni de Kayrayı da oynatıyorum." Bebeğim sen iyi misin? "
Egemene tekrar baktım düşüncelerim somurtmama neden olmuştu.
" Ben iyim Egemen "
" Ahh bebeğim yorgun gözüküyorsun.
Tabi ya Sevda Abla bugün bizi çok yordu. Pastane bugün çok doluydu ve çok yorulduk. " dedi ve arabayı durdurdu.
Egemenin evine gelmiştik.
Buraya üçüncü gelişim.Egemen saçlarımı okşamaya başlayınca ben de Egemeni cevapladım.
" Evet çok yorulduk. "
" Hadi eve geçelim dinleniriz. "
Başımı onaylarcasına salladım ve arabadan çıktım. Egemen de arabayı kilitleyip yanıma geldi ve sahiplenircesine kolunu omzuma attı ve beni kendine çekti. Egemen zengin değildi orta durumluydu aynı ben ve Pelin gibi. Apartmana girdik ve koridor da biraz yürüdükten sonra asansörün önüne geçip düğmeye bastım. Asansör kapısı hemen açıldı ve bizde içeri girdik.
Egemenin evine girdik kapıyı kartla açmıstı.
Egemenin havalı bir evi var yani tam da genç tarzı. Duvarların rengi koyu gri.
Salon da bir tane üç kişilik turuncu koltuk ve hemen yanın da tek kişilik lacivert koltuk vardı. Koltukların önünde siyah küçük masa vardı ve koltukların hemen karşısında dev ekran televizyon vardı.Salona geçip kendimi üçlü koltuğa attım.
Evet çok yorgundum Allahtan buraya gelmeden önce Egemen beni akşam yemeğine götürmüştü. Hesap biraz fazla gelmişti kendi payımı ödemek istemistim ama Egemen izin vermemişti. Kayra olsaydı asla hesabı ödemek için bir teklifte bulunmazdım. Sonuçta Kayra para sıçan birisi. Off ya neden durduk yere aklıma Kayra geliyor?!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sevmeni İstiyorum ↭ (Tamamlandı)
RomanceIrmak ile Kayra nın nefret sonrası aşkları..