Kayra'dan devam;Çarşamba sabahı evime gelmiştim ve çok yorgundum.
Zengin olmak çok güzel olsa da
Aptal toplantılar çok yorucu!
Babama kendimi kanıtlamam lazım. Çünkü babam bütün mirasını bana verecek. Tek çocuk olduğum için bütün mirasta benim. Annem ahh benim güzel annem. Annem kanser yüzünden öldü. Annem in ölümü üzerine herkes yıkıldı!
En çokta babam. Babam ve annem birbirlerini çok severlerdi. Onların aşkını hep kıskanmışımdır. Belki birgün bende aşık olurum ve o kadın benim kalbim olur. Babam annem in yokluğundan bugüne kadar tam anlamıyla bir robot oldu. Sadece iş ile ilgilenip daha fazla para kazanıyor. Ve sürekli annensiz bu hayatta yaşamak istemiyorum diyor bana.Odama girip üzerime rahat birşeyler giydim. Irmak hala kalkmadı mı?
Ne çok uyuyor bu kız!
Açıkçası sadece gıcıklık olsun diye Irmak'ı burada tutuyorum.
ilk zamanlarda bu kızdan nefret ediyordum. Aptal sarışın bilerek ve isteyerek üstüme meyve suyu dökmüştü. Ama şimdi diyorum ki iyi ki bunu yapmış yoksa onunla nasıl tanışacaktım?
Irmak çok güzel biri. Her erkeğin hayallerini süsleyebilecek bir kız
Mavi gözleri, doğal sarı saçları ve harika vücudu ile Irmak mükemmel bir kız.
Benden nefret eden birisi hakkında daha fazla konuşmaya gerek yok.Odamdan çıkıp Irmak ın odasına gittim. Kapıyı çalmadan odaya hızlıca girdim
İçimden de umarım çıplaktır demeyi de unutmadım tabi.
Fakat odasında değildi belki banyosundadır diyerek banyosuna girdim ama orada da yoktu. Yoksa benim evde olmayışımdan yararlanarak evden mi kaçtı? Umarım böyle bir şey yapmamıştır.
Belki Efe nerede olduğunu biliyordur diyerek Efe nin odasına girdim.
Ve gördüğüm manzara karşısında şok oldum.
Irmak ve Efe sarılarak uyuyordu. Yanlarına gidip onları yakından izlemeye başladım. Ne kadar da güzel bir manzara! Hayal kurmaya başladım Irmak benim karım olmuş Efe de bizim çocuğumu-- Ah! Ne diyorum ben!?! Kendine gel Kayra! Bu imkansız birşey. Irmak benden nefret ediyor çünkü ben sevilcek birisi değilim.Irmak 'tan devam;
Gözlerimi açtığım da dünkü gibi ilk Kayra yı gördüm.
Ne işi var bu deli nin burada?
Yoksa bizimi izliyordu?
Kayra benim uyandığımı görünce sırıtmaya başladı."Günaydın Irmak "
Yattığım yerde oturur pozisyonuna geçtim ve esneyerek konuşmaya çalıştım
"Günaydın Kayra "" Bakıyorum da ben yokken
Efe ile samimi olmaya başlamışsınız.
Emin ol buna çok sevindim."dedi" Evet Efe ile artık arkadaş olduk" dedim
Bu sırada Efe nin uyanmış olduğunu farkettim sessizce bizi dinliyormuş.
Efe gerilmeye başladı ve esnedi o esneyince bende güçlü bir sesle esnedim ve Kayra çıkarttığım bu sese
" Oha Irmak " dedi bende gözlerimi devirdim Efe de gülmeye başladı.
Efe gülünce
" Çok mu komik Efe Bey " dedim
Efe de kıkırdayarak
"Eveeet " dedi Kayra da gülmeye başlayınca Efe yi gıdıkladım. Efe de hem Kayra dan yardım isteyip hem de kahkaha atıyordu. Kayra da bizi gülerek izliyordu....
Kahvaltı dan sonra ben Efe ve Kayra karoke yaptık. Benim sesim güzel dir şarkı söylemeyi de severim yani kendimi rezil etmedim fakat aynı şeyi Kayra için söyleyemiycem çünkü çok detone oldu biz Efe ile Kayra yı dinlerken gülmekten öldük.
Kayra ise inadına şarkısını söyledi. Kayra şarkıyı söylerken Efe kulaklarını kapattı Kayra da bizim bu halimize güle güle şarkısını bitirdi.Daha sonra beraber resim çekildik Efe resimleri göremediği için üzüldü ama bunu belli etmemeye çalıştı.
Efe olgun bir çocuk
demiştim değil mi?Bugün oldukça güzel geçti hepimiz beraber yemek yaptık sonra da yaptığımız yemekleri
Bahçe de yedik.Bugün yorucu geçtiği için Efe yi
erken yatırdık. Sonra da Kayra ile oturup film izlemeye başladık" Teşekkürler Irmak " dedi Kayra
" Ne için ? " dedim ona bakarak" Efe yi uzun zaman sonra ilk defa bu kadar çok mutlu görüyorum. Bu da senin sayende Irmak. " dedi gözlerime bakarak
"Emm şey ö- önemli değil Kayra" dedim.
Off ya neden kekeledim ki?
Kayra gülümsedi. Gülmek bu koca çocuğa çok yakışıyor.
Aslında Kayra ya herşey çok yakışıyor." Yarın evde olmıycam işlerim var " dedi Kayra
Ne işi var acaba ne kadar çok merak etsem de bunu sormıycam.
" Tamam " dedim
Daha sonra filmi izlemeye devam ettik.
...
Kayra'dan devam;
İzlediğimiz filimden hiçbirşey anlamadım. Çünkü sürekli Irmak'ın saçlarıyla oynadım.
Saçlarına dokunmama bir şey dememişti bundan dolayı oynamaya devam etmiştim.Daha sonra farkettim ki Irmak uyuya kalmış. Uyurken ne kadar da masum gözüküyor.
Benim de uykum geldiği için televizyonu kapattım ve Irmak'ı kollarımın arasına alarak onu kaldırdım. Ne kadar da hafifti bu kız. Kucağımda Irmakla beraber merdivenleri çıktım.
Sonra da Irmak'ın odasına girdim onu yatağına yatırdım ve üstünü örttüm.İçimdeki ses onu öpmem gerektiğini söylüyordu. Evet onu öpmek İstiyorum peki ama ya öperken uyanırsa? O zaman rezil olurum işte.
Derin bir nefes aldım ve onun dudaklarına doğru yaklaştım.
Ona yaklaştıkça kalbim daha hızlı atıyordu. Diğer kızları öperken hiçte böyle olmamıştı.Sonunda Irmak'ın pembe renkli dudaklarının üstüne kendi dudaklarımı koymuştum ama hiç bir şey yapmıyordum.
Bir süre öylece kaldım ve sonra geri çekildim.
Irmak uyanmamıştı buna sevindim ama neden böyle birşey yaptım ki?Kayra sakın bu kıza aşık olma sakın. Çünkü o senden nefret ediyor.
Ona son bir kez daha bakıp odadan çıktım.
Yeni bölüm geldi arkadaşlar.
Medya da Kayra var ♡
Diğer bölüm çok güzel olacak 16. Bölümü Pelin anlatacak bakalım Pelin ve Batuhan neler yapmış. Çabuk beğenin de yeni bölümü hemen yayınlayım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sevmeni İstiyorum ↭ (Tamamlandı)
RomanceIrmak ile Kayra nın nefret sonrası aşkları..