(Bölüm düzenlenmiştir.)
" Bugün arkadaşımız Yağmurun düzenlediği partiye gitmek istiyoruz. "
Durun durun size anlatayım.
Pelin şuanda pastane den erken çıkmak için Sevda abla dan izin almaya çalışıyor.Sevda abla bizi çok sever. Çoğu kez bize kızlarım demişliği vardır.
Bizde onu çok severiz. Sevda abla zaten bizim aile dostumuzdur.
Tanıdık olduğu için ailemiz bizim bu pastane de çalışmamızı istemişti." Lütfen ya Sevda abla, gidelim işte ne olacak? "
" Pelinciğim gidemezsiniz dün zaten erken çıktınız! Bugün de olmaz. Siz iyice alıştınız istediğiniz zaman gelip gitmeye. "
" Ama tüm lise arkadaşlarımız orada olacak. Bizde gitmek istiyoruz Sevda abla yaa " dedim
" Evet herkes tanıdık zaten. " dedi Pelin
Sevda abla kaşlarını çattı ve bir Peline birde bana bakarak sert sesle konuştu. " Kızlar siz ne laf anlamaz kişilersiniz. Oraya gidip sarhoş olmak için ne kadar da isteklisiniz! "
" Ama herkes orada olacak bir biz aptal gibi gitmiyoruz! Her şeyimiz hazır ayarlamıştık. Ama Sen izin vermiyorsun. " dedi Pelin kırgın sesiyle.
" Evet. " dedim Pelini onaylayarak.
" Ahh kızlar ben sizin kötülüğünüzü mü istiyorum sizce? "
" Hayır istemiyorsun ama lütfen biz gitmek istiyoruz. Söz yanlış bir şey yapmıycaz. Sen hiç genç olmadın
mı? " DedimKonuşmamıza kulak misafiri olan Egemen arkadaşımız. Konuşmaya katılarak bize destek oldu.
" Bırak ta kızlar gitsin Sevda abla.
Bu kadar baskıcı davranma. Zaten bu aralar pastaneye az müşteri geliyor. Biz idare ederiz. " dedi Egemen ve bize göz kırptı. Bizde Egemene gülümsedik. Canım ya bize destek oldu.Sevda abla omuzlarını düşürerek konuştu.
" Tamam gidebilirsiniz ama bir şartla."Pelin daha Sevda ablanın ne söyleyeceğini duymadan
" Kabul. " dedi
Tabi bizde Pelinin bu haline güldük." İstersen önce şartını söylesin Sevda abla daha sonra kabul et Pelin." Dedi Egemen sırıtarak.
" Şartım şu içki içmek yok! "
Pelinle birbirimize bakarak aynı anda " KABUL. " dedik.
....
Pelin ile taksiye binerek yeni aldığımız elbiseleri de giyerek Yağmurlara gitmiştik. Taksi den iner inmez bizi Yağmur karşılamıştı.
Birbirimize sarılıp ayaküstü birazcık sohbet etmiştik.
Liseden tanıdığımız arkadaşlarımızın çoğu buradaydı. Herkesle sohbet edip ortama kaynaşmıştık bile.Bazı arkadaşlarla şişe çevirmece oynamıştık ve karaoke yapmıştık.
Herşey harikaydı.
Aslında.. Yağmuru biraz kıskandık.
Çünkü o zengin bir ailenin kızı.
Partiyi evinin bahçesinde vermişti.
Herşey oldukça havalıydı.Sevda ablanın kurduğu kurala uyup alkollü hiç bir şey içmemiştik.
Ve tabii yanlış bir şey de yapmamıştık.
Sevda abla yanımızda olsaydı bizimle gurur duyardı. Tam anlamıyla cici kız gibi davranıyorduk.Herşey güzel geçmişti de en sonunda yorgun düşüp Pelin ile oturup meyve suyu içmeye başlamıştık.
Hem meyve suyu içiyor hem de dedikodu muzu yapıyor duk.Pelin birden beni dinlemeyi kesip bir yere bakmaya başladı. Her nereye bakıyorsa hayaller kurmaya başlamıştı bile.
Merak edip baktığı yere baktım.
İki yakışıklı çocuğa bakıyordu.
Biri esmer diğeri ise kumral bombaydı. Doğal olarak bu kadar yakışılı oldukları için etrafları kızlarla doluydu." Ahh Irmak şunlara baksana.. mükemmel değiller mi? "
" Evet evet kesinlikle öyleler. Ama boşuna hayal kurma onlar bize bakmaz. " dedim
Pelin kaşlarını çatıp bana baktı.
" Yaa niye bakmasınlar ikimizde güzeliz işte! "" Emin değillim. Şu yanlarındaki kızlara baksana bir! Hepsi çok seksi! Yani onlar varken sanmıyorum biz cici kızlara bakıcaklarını. "
" AYY SEN DE YANİ! Irmakcığım tabiki de bize bakıcaklar! Sadece dikkatlerini çekmemiz gerekiyor. "
" Nasıl olacak o? " dedim
Pelin ayağa kalkıp " Öncelikle onların yanına gitmemiz gerek." Dedi ve yakışıklılara doğru yürümeye başladı.
Bende hemen meyve suyumu alıp hızla Pelin in peşinden gittim.Sonunda onların yanına vardığımızda ikimizinde öz güveni yok olmuştu.
Aniden heyecan yapmaya başlamıştık. Pelin fısıldayarak
" Bişey yapsana!" Dedi
" Ne ne yapayım? " dedim
" Dikkat çekecek bir şey. " dediOnlara biraz daha yaklaşıp bizi görebilmelerini sağladık. İkiside bize bakınca Pelin gülümsedi. Ve bende belki doğru belki de yanlış olan bir şey yaptım.
Evet onların dikkatini çektim.
Elimdeki meyve suyunu kumral çocuğun üstüne döktüm!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sevmeni İstiyorum ↭ (Tamamlandı)
RomanceIrmak ile Kayra nın nefret sonrası aşkları..