2 ay sonra...
Irmaktan devam
Günler yine hızlı geçmişti. O korkunç baş dönmesi sonucu beyin kanaması geçirmiştim. Neyse ki kanama uzun sürmemişti ve bana zarar vermemişti. Ameliyat olmak zorunda kalmamıştım. Çünkü ilaçlı tedavi yöntemi işe yaramıştı. Bir ay boyunca haftada iki kez hastaneye giderek ağır ilaçlar kullandım ve olumlu sonuçlar aldım. Ailemin bu olaydan tabiki de haberi oldu. Benim için çok endişelendiler. İlaç tedavisi bitene kadar ailemin evinde kaldım. Tabi bu süreçte Pelin, Batuhan ve tabiki Kayra hep yanımdaydı. Ailem Kayra ile tanıştı Kayra kendisini benim sevgilim olarak tanıtmıştı. O anı hatırladım da çok utanmıştım.
Yani anlıycağınız en sonunda Kayra ile sevgili olabildik. Ve ailem Kayra yı çok beğendi. Annem onun harika yetiştirilmiş yakışıklı zeki biri olduğunu söyledi. Babam ise başta Kayra ya soğuk ve mesafeli davranmıştı ama Kayra yı oda tanıyınca çok sevdi arada sırada Kayra ya oğlum diyor! Erkek kardeşim Ömer ise henüz onbeş yaşındadır kendisi. Ömer ise bana hemen evlen dedi! Yoksa Kayra güzel bir çıtırla kaçabilir diye uyardı. Ahh şapşal kardeşim benim.Artık Kayra ile yaşıyoruz.
Onun şu lüks villasında!
Arada sırada Efe yi görmeye gidiyoruz. Hatırladınız mı? Hani maalesef ki göremiyordu. DU diyorum çünkü artık görebiliyor! Harika bir ameliyat sonrası %70 oranında görmeye başladı. Şimdi sadece gözlük kullanıyor. Pelin de kendi ailesi ile yaşamaya başladı oda en yakın zamanda ailesine Batuhanı tanıştırıp Batuhanla yaşamayı düşünüyor...
Yeni alıştığım bu evde salonda oturmuş sevdiğim çizgifilmi izliyorum. Artık Kayra ile bu aşık olunası villa da yaşıyorum. İşin en güzel tarafı ailemin bundan haberi var ve ilişkimizi onaylıyorlar.
Biliyorum belki de hepinizin aklında aynı soru var. Neden Kayra ile çıkmaya daha önceden başlamadın?
Hemen söyleyim çünkü önceden Kayra ya tam anlamıyla güvenemiyordum. Beni kafaya takmış takıntılı biri olduğunu düşünmüştüm.
Ama öyle değilmiş. Ben hastanedeyken bana çok farklı davrandı ve kendimi çok değerli hissettim. Hepsi Kayra sayesinde.Kayra elinde bir paket cips le gelip yanıma oturdu ve yanağım dan öptü.
Cips yerken bile yakışıklı ve karizmatik duruşu beni benden alıyor. Dayanamayıp cipsten yemeye başladım. İkimiz de kıkırdayıp televizyon izlemeye devam ettik.Telefonum çalmaya başlayınca masanın üstğndeki telefonumu alıp kimin aradığına baktım.
" Kim? " diye sordu Kayra
Telefonu gösterip " Pelin arıyor. " dedim.Pencerenin önüne geçerek telefonu açtım.
" Alo? "
" Irmak!! Acilen bizim eve gelmen gerekiyor! Lütfen hemen şimdi gel! Çok önemli birşey anlatmam gerekiyor. Bana yardım etmelisin. "" Ne? Ne oldu? "
" Şimdi anlatamam çabuk gel. " diyerek telefonu kapattı.
Acaba ne olmuştu? Sesi çok titrek ve heyecanlı geliyordu?
" Off! Pelin yine ne yaptın? " diye mırıldanarak Kayra nın yanına gittim.
" Bir sorun mu var Irmak? "
" Bilmiyorum ama Pelin beni çağrıyor önemli birşey söyleyecek miş. Beni Pelinlere bırakır mısın Kayra? "" Ahh tabi bırakırım hadi git hazırlan."
Başımı onaylarca sallayıp Kayra ile benim birlikte kullandığımız odamıza yukarıya çıkıp girdim.
Hemen giysi odasına girip altıma kot üstümede sarı kazağımı giydim.
Saçımı at kuyruğu yapıp aynaya baktım. Kötü gözükmüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sevmeni İstiyorum ↭ (Tamamlandı)
RomanceIrmak ile Kayra nın nefret sonrası aşkları..