Medyadaki resme bakmadan geçmeyin derim.♥♥♥
Gördüğüm rüya gerçek olmuştu.
Kayra bana rüyamda ki gibi bakmıştı.
Ve o sözleri söylemişti..
Ne yaparsan yap...sen benimsin.
Ben Kayra nın mıyım? Hayır değilim! O öyle düşünüyor. Ve çok yanılıyor! Çünkü ben kimsenin değilim. Ben kimseye aşık değilim!
Özellikle de Kayra ya aşık değilim.Hala Yıldız Bardaydık ve ortam oldukça gergindi.
Kayra nın sözleri Egemeni sinirlendirmişti.
Ama Kayra nın umrunda bile değildi." Irmak senin değil ! Sevgilim hakkında düzgün konuş! Irmak beni seviyor seni değil! Bir daha sakın ama sakın Irmakla aynı ortamda bulunma! Ona yaklaşma!! "
Bu sözleri Egemen söylemişti ve gerçekten çok sinirliydi. Egemen oturduğu yerden kalktı ve kalkarken beni de kaldırdı.
Egemen işaret parmağını tehditkâr bir şekilde Kayraya doğru sallayıp konuştu." Ben çok ciddiyim Kayra. Ondan uzak dur!
Çünkü senin sandığının aksine Irmak senin değil. Irmak benim. "Kayra hiç bir tepki vermeden boş boş bize bakıyordu. Ne yani Egemeni dövmiycek mi? Egemen beni çekiştirerek yürümeye başladı. Elimi çok fazla sıkıyordu. Canım acısada bir şey söylemedim.
Barın çıkışına doğru yürürken Egemen birden durup bana doğru döndü.
" Kayra dan hoşlanıyor musun? "Neden böyle bir soru sormuştu ki?
Kayra dan hoşlanmıyorum buna eminim." Hayır hoşlanmıyorum ama bu soruyu sorman beni sinirlendirdi Egemen."
Egemen gözlerini devirdi ve bana biraz yaklaşıp konuştu.
" Madem hoşlanmıyorsun neden sana 'sen benimsin ' dediğinde karşı çıkmadın? "Bunu o kadar sakin bir sesle söylemişti ki
Korkmaya başlamıştım." Ne yani kavga mı çıkartmalıydım?
Kendine gelir misin lütfen!
Kayra dan hoşlansaydım senin sevgilin olmazdım!! " diye bağırdım.
O kadar bağırmıştım ki etraftaki insanlar bize bakmıştı. Harika! Yine tüm dikkatler üzerimde!Egemen elimi sert bir şekilde bırakıp bağırmaya başladı.
" Benimle sevgilisin! Peki bana aşık mısın?
Senin aşkına inanmıyorum Irmak! "Sinirlerimi çok bozuktu bana böyle davranmamalıydı. Egemen bu hikayenin iyi çocuğuydu. Ben ise iyi kızıydım.
Egemen bana hep inanmalıydı.
Böyle olmak zorundaydı.
Ama Egemen yalanlarıma inanmıyordu.
İnanmadığı için iyi çocuk değildi.
Yalancı olduğum için iyi kız değildim.
Madem iyi kız değildim.
Sızlayan kalbimi Egemenin kalbini kırarak iyileştirebilirdim.
Ben süper kız değilim.
Egemen süper erkek değil.
Öyle olsaydık ben şu sözleri söylemezdim." Evet inanma. Egemen sen benim aşkıma sakın inanma. " etrafıma kısa bir bakış attım ve bizi izleyenlerin arasında Pelin, Batuhan ve Kayra nın olduğunu gördüm.
İtiraf vaktiydi. Belki de pişman olacaktım ama her şeyin bir plan olduğunu Egemene söyleyecektim." Tamam lanet olsun konuşma. " dedi
Kafamı onaylamazcasına salladım.
Zaten bir gün öğerenicekti. Bir gün söyleyecektim. Daha fazla uzatmadan bu işi bitirmek en iyisi. Benden nefret edecek biliyorum ama onu daha fazla bu sahte aşkla kandırmak istemiyorum." Seninle oynadım. Ben pislik birisiyim.
Her şey bir plandı. Senin duygularınla oynadım. Sana aşık değilim. Sadece Kayra yı kıskandırmak için seni kullandım.
Hakkımda ne düşünürsen düşün işte gerçekler. Bana daha fazla bağlanmadan ayrılmak en iyisi. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sevmeni İstiyorum ↭ (Tamamlandı)
RomansaIrmak ile Kayra nın nefret sonrası aşkları..