Selam millet! Okunma sayımız 5.50 bin olmuş. Buna çok sevindim Kitabımı okumayı bırakmadığınız için teşekkür ederim. Her yeni bölüm de vote ve yorum yapan okuyucularıma ayrıca teşekkür ederim. ♥Medya da Pelin var.
Bu bölümün müziği:
Rihanna Diamonds
(medyada var )
Şarkı biterse tekrar başlatın..
.Pelin den devam ;
Kendimi büyük bir karanlıkta hissediyorum. Dün olan o olay beni çok etkiledi.
Çok korkmuştum!
İyi ki siparişi götürürken Batuhan beni arayıp görüşmek istediğini söylemişti.
İyi ki Batuhan'a siparişi götürdüğüm evin adresini atmıştım.
İyi ki Batuhan o adrese gelip dışarıda beklemek yerine bina nın içine girip benim çığlıklarımı duymuştu.
İyi ki Batuhan tam zamanında gelip beni o pis sapıktan kurtarmıştı.
İyi ki iyi ki ve bir çok iyi ki daha var..Dün gece kabus görüp yataktan fırlamıştım. Batuhan ise hemen beni sakinleştirip bana bir bardak su vermişti. Batuhan da olmasaydı ben ne yapardım?!?
Sabah alarmın o kötü sesiyle gözlerimi açtım. Batuhan bana arkadan sıkıca sarılmış uyuyordu. Batuhanın o sıcak nefesini ensemde hissederken tuhaf olmuştum.
En sonunda çalan alarmı kapattım. Benim pastaneye gitmem gerekiyordu. Ama Batuhan hala uyuyordu. Allahım ya ben ciddi ciddi dün Batuhanla mı uyudum? Ve hala Batuhanla aynı yatakta sarmaş dolaş yatıyoruz.
Ben Batuhanı biraz iterek kalkmaya çalıştım ama başarılı olamadım.
En sonunda fısıldayarak "Batuhan" dedim. Bir cevap gelmeyince bu sefer biraz daha sesimi yüksek tutarak
" Batuhan " dedim. Yine duymayınca bu sefer ona doğru döndüm ve biraz yüzünü inceleyip ne kadar mükemmel olduğunu düşündükten sonra yüksek sesimle " Batuhan! " dedim. Bunu yaparkende onun kolunu cimciklemiştim.
Bu sefer gözlerini açıp bana bakabilmişti fakat gözlerini tekrar kapatmıştı. Oflayarak tekrar " Batuhan kalk artık " dedim. Batuhan ise gözlerini açmadan konuştu.
"Beni öpersen uyanıcam " dediNe? Onu öpmek mi? Ben bunun hayali ile yaşadım. Bu anı bozmayıp hemen onu dudaklarından öpmeliydim.
" Tabii yanaktan " dedi.
Of ya ben uzun süre cevap vermeyince onu öpmek istemediğimi düşündü ve yanaktan dedi. Bence kesin o niyetle dedi yoksa dudak derdi dimi?
Ama ben o dudakları istiyorum diye bağırasım geldi ama sonra bu fikrimi kenara attım.
Batuhan gözlerini açtı ve
" Hadi ama küçük bir öpücük " dedi. Ben de yatakta oturur pozisyona geçtim ve ona bakmaya devam ettim. O bana ben ona gözlerimizi kaçırmadan birbirimize baktık bir süre.Sonra ben dudağımı ısırınca Batuhan ın gözleri dudaklarıma kaydı. Bu nedenle bakışma yarışını ben kazanmış oldum ve dudağımı ısırmayı bırakıp sırıtmaya başladım. O ise yarışı hile yaparak kazandığımı anlayarak kaşlarını çattı. Ben de ona doğru eğilerek dudaklarımı onun yanağına doğru yaklaştırdım. Batuhanı tam öpücek iken Batuhan yan döndü ve dudaklarım Batuhan ın dudakları ile buluştu.
Ve kendimi daha fazla tutamayıp onu öpmeye başladım. Bu benim ilk öpüşmem değil. Ben ilk öpücüğümü eski sevgilim
Deniz e vermiştim fakat onunla Leyla yüzünden ayrılmıştık.
Ben Denizle evlilik hayali kurarken aptal Leyla bizim aramızı bozmayı başardı.Şuan Batuhan ın o kalın dudaklarını öpüyorum. Bu dudaklar... ah ben ilk kez bu duyguları yaşıyorum. Ben Batuhan a delicesine aşıktım.
Eski sevgilim Deniz leyken böyle hissetmiyordum ama o zamanlar Deniz den hoşlandığıma emindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sevmeni İstiyorum ↭ (Tamamlandı)
RomanceIrmak ile Kayra nın nefret sonrası aşkları..