28.bölüm-Sadece Seninim

7.6K 289 15
                                    

Multimedya da Pelin var ♡♡

-PELİN'İN AĞZINDAN-

Irmak gittiğinden beri Batuhan bizim evde kalıyor. Bu durumdan kesinlikle şikayetçi değilim.
Batuhanı çok seviyorum. Şöyle ki
ona olan aşkımdan ölüyorum!
Bir erkeğe bu kadar çok bağlanmak doğru değil biliyorum. Ama elimde değil her saniye Batuhanı düşünüyorum.
Batuhan yanımdayken mutluyum.
Bazen düşünmeden edemiyorum
Yani ben böyle harika beyaz bir gelinğin içindeyim ve harika bir damatlıkla yanımda duran ellerimi tutmuş yakışıklı aşkım Batuhan.
Biz evleniyoruz ve herkes kıskanıyor.
Çünkü düğünümüz herkesi kıskandıracak şekilde mükemmel.
Hayali bile güzel!  Ama şuanki durumum hayaller-hayatlar yani.
Olsun bunada şükür. Evli olmasakta Batuhan yanımda ve benim.

Çalan telefon sesiyle kendime geldim.
Batuhan ın telefonu çalıyordu.
Batuhan masanın üstündeki telefonu aldı ve telefonu açmadan önce şaşkın bir sesle " Leyla arıyor " dedi.

Leyla kim sizce? Hemen hatırlatıyım.
Irmak ve benim eski arkadaşımız.
Leyla yellozu Batuhana olan aşkımı bilmesine rağmen Batuhanıma yavşayıp durmuştu. Bende kavga cıkartıp Leylayı evden kovmuştum.
Ohh çokta iyi yapmışım.
Evimizden çıkarkende Leyla bizi tehdit etmisti! Hiç bir bok yapamaz.
Şimdi gelelim kafamdaki sorulara.
1- Leyla neden Batuhanı arıyor?
2- Amacı ne?
3- Batuhanım neden bu kadar yakışıklı??  Ay aşkım benim çok seviyorum seni Batuhanım.


Batuhan konuşmasını bitirince yanıma oturup ne konuştuklarını anlattı.

" Leyla bizimle buluşmak istiyor.Daha doğrusu seninle. Senden bir olaydan dolayı özür dilemesi gerekiyormuş. Bizi dark bara çagırıyor. "

" Onunla bulusmak istemiyorum gitmeyelim."

" Neden sana özür dilemesi
gerekiyor Pelin?  "

' Seninle sevgili olmadığımız zamanlarda Leyla sana aşık olduğumu bilmesine rağmen paten sürmeye gittiğimiz gün sana asılıp durdu. Eve geldiğimiz zaman bende Leyla nın ağzına sıçtım canım sevgilim. ' diyemiyceğime göre yalan söylemeliyim.

" Şöyle oldu canım sevgilim benim.
Leyla cadısı Irmakla benim aramı bozmaya kalktı. "
Aslında söylediğim şey yalan sayılmazdı. Çünkü Leyla gerçektende Irmakla benim aramı bozmaya çalışmıştı ve tabi başarılı olamamıştı.

" Anlıyorum istemiyorsan gitmeyiz. "

" Leyla beni değil de seni niye aradı sordun mu?  "

" Seni iki gün önce dörtkez aramış açmamışsın daha sonrada arayamamış. Beni kesin engelledi dedi Leyla "

" Aaa evet evet onu engelledim."

Batuhan dudaklarıma küçük bir öpücük kondurduktan sonra oturduğu yerden kalktı.
" Aç mısın ? "

" Hayır değilim daha yeni yedik zaten. Batuhan ne çok yiyiyorsun sen! "

" Kızım, erkek dediğin kilolu olur. "

" Hayatım zaten 77 kilosun boyunda 1,85 yani boyun posun yerinde bokunu çıkartma aşkım. "

Batuhan gülerek yanıma geldi beni hızla kucağına alarak koşarak beni odama getirip yatağa bildiğiniz fırlattı!!

" Aaah! Aşkım öküz müsün? Nazikçe yatağa bıraksaydın ya beni! "

Batuhan abarta abarta derince nefes alıp veriyordu ve arada bir ayhh - off - ayy - huuh gibi sesler çıkartıyordu.
Sözde çok yorulmuş beni taşıyarak!

Beni Sevmeni İstiyorum ↭ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin