Bölüm müziği Taylor Swift Bad Blood
medyada var arkadaşlar.
IRMAK'TAN DEVAM:
Kayra ile aynı evde kalalı altı gün oluyor.
Bugün altıncı gün ve cumartesi yani yarın kendi güzel küçük evime gidiyorum.
Kayra nın evinde kaldığımdan beri Pelin ile görüşmedik. Ne çok özledim o şapşal kızı.
Pelin ile sadece yazıştık ve telefondan konuştuk. Neyseki yarın Peline birbirimize kavuşmuş olacağız.Şuan ne yaptığımı merak ediyor olmalısınız.
Hemen söyleyim Efe ile beraber piyano çalıyoruz. Daha doğrusu Efe çalıyor ben dinliyorum. Ben müzik aleti çalmayı maalesef bilmiyorum.
Efe çok yetenekli bir çocuk.
Göremediği halde bir çok işi rahatlıkla yapıyor. Örneğin şuan da piyano ile bale müziği çalıyor olmasıEfe ye " Nasıl böyle güzel çalıyorsun? " diye sorduğumda bana şunu söyledi.
"Müziği hissediyordum. Aldığım müzik eğitimi ile kedimi geliştiriyorum. Müzik beni rahatlatıyor. Özellikle de kendin söylediğin bir şarkı veya senin çaldığın bir enstrüman emin ol seni daha çok rahatlatır. Bunu sende denemelisin."
" Yapabilirmiyim bilmiyorum. " dedim
Efe ise kaşlarını çattı " Hadi! Yanıma otur ve bir şeyler çalmaya başla Irmak Abla! "
Bende oflayarak Efe nin yanına oturdum.
" Tamam şimdi nasıl çalıcam? " diye sordum.
Efe oflayarak cevap verdi.
" Off Irmak Abla bas işte birkaç tuşa. İstediğin gibi çal. " dediBende gözlerimi devirdim ve şu piyano yu çalmaya başladım.
Bu benim ilk piyano çalışımdı ve tahmin ettiğim kadar kötü çalmıyordum.
Aslında oldukça zevkli birşeymiş.Piyano çalarken bir yandan Efeye baktım
Ve kaşlarımı çattım. Bu ne cüret! Efe kulaklarını iki eliyle kapatmış yere bakıyordu. Hem kendisi zorla çaldırıyor hemde mükemmel çalışımı beğenmiyor!
Yani bence mükemmel çalıyorum.Efe en sonunda " YETER " diye bağırdı.
O sırada da sevgili Kayramız odaya girdi.
Bende artık çalmayı kestim.Kayra bizim yanımıza doğru hızlıca yürüdü.
" Şu piyano ya işkence yapmayı bırak " dedi Kayra bana bakarak." Efe nin suçu " dedim çocuk gibi davranarak kollarımı da göğüsümün altında birleştirerek.
Efe hemen konuşup kendisini savunmaya başladı. " Ben ona rahatlaması için piyano çal dedim. Ama o parmakları ile çalmak yerine piyano nun üstüne oturup poposuyla çaldı. " dedi
Hain çocuk daha demin piyano yu çal istediğin gibi diyen o değildi sanki.
Kayra gülerek bana baktı ve
konuşmaya başladı." Irmak bu gördüğün piyano oldukça pahalı. Yani çalmayı bilmiyorsan çalma.
Özelliklede sevgili poponla çalma. " dediEfeye baktım kıkır kıkır gülüyordu.
" Ben pahalı piyanonuzu güzel popomla değil güzel parmaklarımla çaldım. Hem çal diye ısrar eden Efe! " dedim somurtarak
Her ne kadar kızgın gibi gözüksem de oldukça eğleniyordum bu konuşmadan.
Efe ayağa kalktı ve gülerek konuştu.
" Aaa pardon Irmak Abla ben göremediğim için sadece o kötü çalışını duydum. Ve düşündüm bu kadar kötü ancak poposuyla çalabilir dedim. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sevmeni İstiyorum ↭ (Tamamlandı)
RomanceIrmak ile Kayra nın nefret sonrası aşkları..