Bölüm müziği; Rihanna - BBHMMMultimedya; Irmak ♥
-----------------------------
Üstüme göbek açık siyah bluz altıma ise siyah deri pantolon giydim saçlarımı ise sadece taradım. Makyaj olarak rimel,göz kalemi ve ruj sürdüm. Ayakkabı olarak ise siyah converselerimi giydim.
Odamdaki boy aynasına son kez bakmtım da.....vayy canına yine çok güzelim.Sizce neden süslendim?
Çünküü pastaneden sonra Egemenle ben lunaparka gideceğiz. Egemen iyi çocuk aslında ama onu sadece Kayrayı kıskandırmak için kullanıyorum.
Odamdan çıkıp beni kapıda bekleyen kuzenim en yakın arkadaşım canım ciğerim Pelin in yanına gittim.
Pelin beni görünce baştan aşağı beni süzmeye başladı. Sonunda gözlerime bakınca gülümsemeye başladım.
" Kızım sen varya.. harika olmuşsun!! "
"Hahaha lütfen Pelinciğim bana bilmediğim şeyleri söyle. " dedim egomu okşayarak.
Pelin gözlerini devirdi ve kapıyı açıp evden çıktı. Bende hemen arkasından çıkıp kapıyı kilitledim. Baktım Pelin merdivenlerden iniyor hemen cırlayıp onun durmasını sağladım.
"PELİN ! "
oflayarak bana baktı
" Ne ?!? "
Gözlerimi devirip konuştum
"Kızım aptal mısın? Asansör varken neden merdivenleri kullanıyorsun? "
Pelin sanki ona 'senin baban aslında
annen miş!' Demişim gibi bana baktı ve yutkundu."Irmakcığım delirdin mi? Şey neden asansörü kullanalım ki yani? İkimizde 20 yaşında genç kız olarak asansörü kullanıp tembellik yapmak yerine merdivenleri kullanıp spor yapalım? "
Gözlerimi tekrar devirdim. Bu kız elinin altındaki kumandayı alıp kanal değiştirmeye üşenen bu kız! Gelmiş bana spordan bahsediyor.
oflayıp Pelinin önüne geçerek merdivenlerden inmeye başladım.
Siteden çıkıp pastaneye doğru yürümeye başladık.
Yol boyunca aşık kızımız Pelin, sevdiği adamla yani Batuhan ile mesajlaştığı için önüne bakmadı sürekli birilerine çarpması engellemek için şekilden şekile girdim.
En son Pelin bir ağaca çarpıp 'özür dilerim' demişti.Pastane de yine herkes işinin başına geçmişti. Tam anlamıyla sıkıcı.
Egemen ile sürekli bakıştık. Onu sevmediğimi onu sadece kullandığımı bilse çok üzülür çok kızardı.
Ama yinede Egemen harika birisi. O benim hem iş arkadaşım hem de yakın arkadaşım.
Pelin gidip Egemene ondan hoşlandığımı söyleyince Egemen çok şaşırmıştı.
Ve dün Egemenle sevgili olmuştuk. Ama yalancıktan canım. Sadece Kayrayı delirtmek için.Egemen ile hiç sohbet etmemiştik ama pastanede işler bittikten sonra yanıma gelip 'seni dışarıda bekliyorum' demişti.
Heyecanlıydım hemde çok yani ne biliyim içimde kelebekler uçmuyor onun yerine domuz oturuyormuş gibi hissediyordum.
" Hayatım ben Egemenin yanına
gidiyorum " dedim PelinePelin de hemen durumu anlayıp göz kırptı.
Bende onun göz kırpışına el hareketi çekerek karşılık verdim.Pelin hareket çekmeme aldırmayıp bana sarıldı ve kulağıma doğru "bol şans belki öpüşürsünüz " diyip yanımdan gitti.
Bende oflayıp yanımdan giden Pelinin arkasından baktım. Hiç öpüşmediğimi biliyordu! Ama Pelin öpüşmüştü hem eski sevgilisi Deniz ile hem de yeni sevgilisi Batuhan ile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sevmeni İstiyorum ↭ (Tamamlandı)
RomanceIrmak ile Kayra nın nefret sonrası aşkları..