5.bölüm-Off Pelin Sen Ne Yaptın?

7.5K 309 9
                                    


(Bölüm düzenlenmiştir. )

Eve geldiğimizde hızla banyoya girip güzel bir banyo yaptım, bu iyi gelmişti. Benden sonra Pelin de banyo yapmıştı. Sünger boblu pijamalarımı giyip yatağımın üstüne oturdum ve olanları düşünmeye başladım.
Biliyorum malca davrandım tanışmak için meyve suyu dökmek iyi bir fikir değildi. Yani bana da biri meyve suyu dökse hiç birşey olmamış gibi onunla tanışmazdım. Aksine kavga çıkartırdım aynı bugün Kayra nın yaptığı gibi. Off aman neyse bir daha nerden görücem onu zaten.
Ben böyle düşünürken Pelin odama girdi ve hemen yatağa yanıma oturdu.
" Banyodayken aklıma geldi. Şu kumralın adı neydi? " sordu.

" Kayra."

" Heh Kayra! "

" Evet ne olmuş Kayra ya? " dedim

" Kayra senin kulağına bir şey demişti  dimi? Biz duymadık da belki de herkesin duyabileceği şekilde söyledi ama ben Batuhan la bakıştığım için dinlemedim bile."

" Hayır Pelin..fısıldayarak konuştu duyamazdın. " dedim

" Vayy  ne dedi ki? "

" Off hiç işte öyle boş boş konuştu." Dedim ve o sırada Pelin'in telefonu çalmaya başladı.

" 1 dakika.. sonra anlatacaksın!  " dedi bir bana bir telefona bakarak. Ve odamdan çıkıp gitti.
Muhtelmelen annesi arıyordur.

Telefonumu elime alıp gelen mesajlara baktım. Ne kadar çok mesaj gelmiş demek isterdim ama ne yazıkki sadece 8 mesajım vardı. 6 sı grup mesajıydı onun dışında bir annemden mesaj gelmişti birde iş arkadaşım Berat tan mesaj gelmişti. Hızlıca cevaplayıp telefonumun internetini  kapatıp telefonu bırakttım.

O sırada Pelin odama kibarca daldı.
Belli ki güzel bir haber almıştı.
En son onu bu kadar heyecanlı olarak Rihanna konserine bilet aldığımızda görmüştüm.

" Ne oldu Pel-" diyemeden Pelin yatağa atlayıp zıplamaya başladı.
Deli gibi çığlık atıyor ve kahkaha atıyordu. Ben de canım kuzenimin henüz ne olduğunu bilmesem de mutluluğuna eşlik etmek amacıyla onun gibi gülüp yatakta zıplamaya başladım. Annemle teyzem bizi böyle görse eminim onlarla yaşamadığımız için sevinirlerdi. Bu deli kızlarla kim uğraşmak ister ki?

En sonunda ikimiz de yorulduğumuz için zıplayarak yatağa oturduk.
Hala gülüyorduk kendimize gelmemiz uzun sürdü. Bu beni çok susattığı için masamın üstünde ki sus şişesini alıp içmeye başladım.

" Batuhan ve Kayra yarın akşam bize yemeğe geliyor!! "  dedi

Ne?
Kayra?
AKŞAM YEMEĞİ?
Bize?
Yarın?

Ağzımda ki tüm suyu bir anda püskürttüm. Bir kaç damla su boğazıma kaçınca öksürmeye başladım. Pelin sırtıma vurup
" Helal helal bak nasıl da heyecanlandın. " dedi

" Ne!!  Ne dedin Pelin? " dedim öksürerek.

" Batuhan ve Kayra yarın- "

Sözünü bitirmesine izin vermeden konuştum. " Duydum Pelin!! Ya sen aptal mısın?! "

" Off nee!! " dedi bağırarak

" Kayra ne demişti biliyor musun!
İsmimi unutma çünkü tekrar karşılaşıcağız. "

...

Multi medya da Pelin var ❤






Beni Sevmeni İstiyorum ↭ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin