29.bölüm-Kötü hislerim

6.5K 266 21
                                    


Multimedya da Irmak ve Kayra var. Bu ikiliyi sevenler vote vermeyi unutmasın.♥♥

-Irmak tan devam-

Pelin ve Batuhan ın Leyla yüzünden kavga ettiğinden beri aklımda bir soru var ve beni çok rahatsız ediyor.

Biz ne yapıyoruz??

Pelin le yaptığımız şey acaba doğru mu? Yani Kayra ve Batuhana güvenmemiz den bahsediyorum.
Belkide onlara güvenmemeliyiz.

Offf layarak dirsekler imi yemek masasına koyup ellerimi başıma dayadım. Gerçekten de bunaldım!
Ve nedense bugün çok fena başım ağrıyordu!!

Kayra sessizce yanıma geldi ayaktayken ellerini masaya dayayıp bana baktı. O güzel kaşlarını çatarak
" Bir sorun mu var? " dedi erkeksi kalın kusursuz sesiyle.

" Ha-hayır yok. " dedim ve nedensizce ağlamaya başladım. Hadi ama!!
Neden ağlıyorum ne oluyor bana?
Ağladığımı gören Kayra çatmış olduğu kaşlarını daha çok çatarak ne olduğunu anlamaya çalıştı.

" Güzelim neden ağlıyorsun? " dedi
Bana güzelim demesi hoşuma gitmişti. Ama bunu düşünemiyecek kadar başım çok ağrıyodu. Sanki birisi kafama çekiçle vurup duruyordu. Regli dönemlerimde de değildim neden bu kadar çok ağrıyor hiç bilmiyorum. Bu ilk kez oluyor!

" Kayra be-benim başım çok ağrıyor! "

Kayra duruşunu bozup buzdolabına doğru gitti. Ve buzdolabında ki ağrı kesiciyi çıkartıp bir bardak suyla bana getirdi. Hemen hapı suyla beraber içtim. Kayra saçlarımı okşadı ve kafamı öpüp " Ağlama bir tanem geçer birazdan. Geçmez ise hastaneye gideriz olur mu? " dedi şefkat dolu ses tonuyla. Kayra ya gün geçtikçe daha çok bağlanıyordum. Her ne kadar onu sevmek istemesem de birşeyler beni ona daha çok yakınlaştırıyordu. Ve içimde beslediğim korkularım daha çok artıyor. Kayra ve Batuhan bize zarar vermez değil mi?

" İstersen seni sahile götüreyim. Biraz gezeriz temiz hava sana iyi gelecektir."

Ayağa kalkıp göz yaşlarımı silerek konuştum. " Dışarıya çıkmak istemiyorum. Evde takılalım."

" Evde kaldıkça bunalıyorsun bunu görebiliyorum. Hadi hazırlanda çıkıp gezelim. "

Kaşlarımı çatıp sinirle konuştum.
" İstersen gidelim diyorsun ve bende sana istemediğimi söylüyorum. Ama sen beni dinlemeyip gidiyoruz diyorsun! Madem senin dediğini yapıcaz neden bana soruyorsun?!!"

Kayra yüzümü avuçları arasına alıp yeniden akan göz yaşlarımı sildi.
Dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktıktan sonra " Ben seni düşünüyorum Irmak. Baş ağrına sahil havası iyi gelecektir. Evde boş boş durmak seni daha fazla baymaktan başka bir işe yaramıyacak. Ama yinede istemiyorsan gitmeyiz. "

Gözlerimi kapatıp düşündüm.
Kayra haklıydı sahilde gezmek bana iyi gelecekti. Ama baş ağrım o kadar çok şiddetliydi ki asabi davranarak Kayra yı üzmek istemiyorum. En iyi bütün gün uyumak. Hayır uyumak iyi değil! Kayra yı üzmek istemiyorsam ve biraz rahatlamak istiyorsam dışarı çıkıp hava almalıyız! Gözlerimi tekrar açtım ve Kayranın kusursuz suratına baktım. Allah bu çocuğu özel olarak yaratmış. Bu mükemmel yüz bana bunu anlatıyor.

" Tamam gidelim ben hemen hazırlanırım. "

Kayra gülümsedi ve " hadi bekliyorum. " dedi

...

Hazırlanıp evden çıkmıştık.
Arabayı Kayra kullanıyordu.
Ben ise camdan bakıp baş ağrımın geçmesi için dua ediyordum.
Hava bugün biraz serin olduğu için beyaz askılı bir bluz onun üstüne de mavi ince hırkamı giymiştim. Altıma ise siyah dar ve uzun kotumu giymiştim. Kayra ise yosun yeşili tişört ve kot giymişti.

Beni Sevmeni İstiyorum ↭ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin