14.bölüm-Sütyen

7.3K 300 6
                                    

Sabah gözlerimi yeni birgüne açtım ama karşımda kaşlarını çatmış bir adet Kayra bulacağımı sanmıyordum.

"Sonunda uyandınız prenses isterseniz yatağınıza kahvaltı da getirelim " dedi

" Valla çok iyi olur hiç kalkasım yok " dedim

Kayra gözlerini devirdi ve konuştu "Öğlen oldu Irmak! Kalk artık bütün gün seni kahvaltı için bekleyemeyiz." dedi

" Üff tamam be! Kalktım bir daha izinsiz odama girme! " dedim ve sıcak yataktan isteksizce kalktım.

Kayra bana yaklaştı ve tam önümde durdu. Evet yine çok yakındık birbirimize.

Fısıldıyarak konuştu Kayra
" Bana söylenip duracağına üstünü düzelt sütyenini görmek zorunda değilim. Hem neden sütyen giyiyorsun ki? Benim bildiğim göğüsü olan kızlar sütyen kullanır. " dedi ve alaycı bir şekilde bakmaya devam etti.

Allahım ya bu çocuk tam bir salak! Hemen üstüme baktım kırmızı sütyenim gözüküyordu çünkü askılı tişörtüm öne doğru kaymış. Üstümü düzelttim tekrar Kayra ya baktığımda Kayra yoktu odamdan çıkmış olduğunu anladım.

Of rezil olmuştum hayır yani niye bakıyorsun? Madem bakıyorsun neden göğüslerim küçük diye dalga geçiyorsun?

Tamam Irmak sakin ol! Bugün günlerden salı geriye kaldı beş gün. Dayanabilirsin sadece sakin ve sabırlı ol!

Odamdaki küçük dolaptan giysilerimi aldım. Altıma siyah tayt üstüme pembe tişört giydim saçlarımı tepeden topuz yaptım ve banyoma girip güzelce yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım.

...

Kahvaltı da Kayra ve Efe sohbet etmişti ama ben onların konuşmalarına katılmadım aklımda buradan hemen gitmek vardı ama gidemezdim Kayra ile bir anlaşma yaptık. Anlaşmayı bozacak kadar aptal değilim.

Kahvaltıdan sonra Efe ile ilgilendim fakat beni yanında istemediğini söyleyip durdu.

Bende Kayra nın odasına gittim kapıyı tıklatıp bekledim içeriden Kayra nın "Gel " dediğini duyunca odaya girdim. Odası çok güzel di bu odayı kesinlikle kıskandım. Duvarların rengi beyaz dı oda oldukça genişti aynı benim istediğim gibi. Çift kişilik büyük bir yatak vardı yatak üzerindeki çarşaf takımı siyahtı zaten oda da beyaz ve siyah renkleri hakimdi.

Kayra nın yanına gittim ve konuştum " Efe beni hiç sevmiyor ve beni yanında istemiyor." dedim

" Sana demiştim Efe içine kapanık bir çocuktur diye " dedi
Sonra bana boş boş baktı benden bir cevap alamayınca konuşmaya devam etti " Onun seni sevmesi önemli değil. Sadece onunla iyi anlaş ve onu üzme yeter. "dedi

" Ben eve gitmek İstiyorum bir gün bile sana zor dayandım zaten " dedim

" Bir anlaşma yaptık unuttun mu? " dedi

" Hayır unutmadım. " dedim

" Güzel " dedi

Kayra yı inceledim ve Kayra nın resmi giyinmiş olduğunu
fark ettim. Takım elbise Kayra ya ne kadar çok yakışıyor. Anlaşılan yeni tıraş olmuş. Allahım ya ona sen insan mısın yoksa taş mı? diye bir soru sorsam çok mu rezil olurum?

Kayra konuştu " Sen sormadan ben söyliyim önemli bir toplantıya gitmem lazım akşam yemeğine yetişemem geç geleceğim Efe ye iyi bak " dedi

Off yine onu incelediğimi belli ettim. Derin bir nefes aldım ve konuştum
" Pekala git umurumda
değilsin hatta hiç gelme "

Kayra kafasını geriye atarak kahkaha attı.

Beni Sevmeni İstiyorum ↭ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin