05**: Gülüşüne kurban.
05**: Ne güzel gülüyorsun.Mete: Sen kimsin oğlum?
05**: Yalnız ben kızım.
Mete: Kızım kimsin diyorum.
05**: Kızım deme lazım olur.
Mete: Bir yürü git.
05**: Senin yanına geliyim mi?
*Gönderilemedi*
05**: Abi gerçekten engelledin mi?
*Gönderilemedi*
Yenilgi ile somurttum, beni daha ilk konuşmamızda engellemişti. İlla ki yanına gidip mi konuşmam gerekiyordu? Sonra aklıma dahice bir fikir geldi. Arkadaşımın telefonundan yazacaktım. Okulda alıp yazabilirdim.
Sabah olduğunda hemen makyajımı yaptım ve aynada kendime baktım, rimel sürmeyi unutmuştum! Hemen sürmeye başladım ve bir süre sonra çantamı alıp çıktım. Yolda arkadaşıma olayları anlatıyordum.
"Al yaz." Dedi. Hemen ezberimdeki numarasını yazdım ve "Mete" diye kaydettim.
05**: Bebişim benden kurtulamazsın.
05**: İstediğin kadar engelle.Mete: Sıkıntılı mısın kızım.
Mete: Sal beni.05**: Gel yanıma konuşalım.
Mete: Kim olduğunu söylemiyorsun ki oğlum!
05**: Takılıyoruz işin şurasında, sinirlenmene ne gerek var oğlum?
Mete: Kes, oğlum lafı bana özel.
05**: Ne diyim, kızım mı diyim?
Mete: Sen sus.
05**: Bak beni sinirlendirme, sonra engeli basarım
Mete: Bassana Allah için.
05**: Benden başka sevenin yok canım.
Mete: Var ki.
05**: Kimmiş onlar!
Mete: Gaye'ler varya, üçlü takılanlar.
Gaye'ler dediği benim düşmanım olan üçlü kız grubuydu. Her biri birbirinden itici ve boş insanlardı. Yani binevi benim tam tersimdi her biri.
05**: Ögk, hiç sevmem onları.
Mete: Makyaj güzeli de sevmiyor.
Benden bahsettiğini fark etmiştim fakat bilmemezlikten gelip yazmaya devam ettim.
05**: O kim be?
Mete: Hani şu hep makyaj yapan kız.
05**: Eyvallah ya baya iyi açıkladın.
Okula vardığımda her yerde gözlerimle aradım onu.
05**: Okula gelmedin mi nerelerdesin?
Mete: Kapıda mısın sen?
05**: Evet de sen neredesin?
Mete: Dur şimdi kapıdaki herkese bakmaz mıyım ben!
05**: Hayır hayır!
Hemen okulun daha da gerisine gittim ve Meteyi görünce sanki daha yeni geliyormuş gibi yaptım. Bir yandan da arkadaşımla sohbet ediyordum.
Mete: Makyaj güzeli gelmiş şimdi.
05**: Kıza niye öyle diyorsunuz ki?
05**: Güzel kız.Mete: Makyaj sayesinde güzel kız.
Mete: 10 ton makyaj yapıyor oğlum.05**: Oha abart.
Kalbim biraz kırılmış olabilirdi, makyaj yapıyor olabilirdim fakat makyaj güzeli değildim.
Öylesin işte.
İçimde bu ses yankılandı ve evet doğru, kendimi kandıramazdım, ben bir makyaj güzeliydim. Okulun arkasındaki banklara oturduk ve arkadaşlarımızla sohbet etmeye başladık. Gülüyor ve eğleniyorduk ve bir anda kafamıza bir yağmur damlası düştü. Sonrasında hızla şiddetini arttıran yağmurun ortasında koşa koşa okula girmeye çalıştık.
"Makyajım akacak!" Yüzümü saklaya saklaya koşuyordum, makyajım akmasın diye ellerimle yüzümü kapatıyordum. İçeri girdiğimizde ellerimle kendime rüzgar yaptım ve koşa koşa tuvalete girdim. Aynaya baktığımda hala aynıydı, fakat rujumun parlaklığı azalmıştı. Küçük çantamdan rujumu çıkarttım ve sürdüm.
"Şimdi daha iyi."
---------------------
Bugünlük bu kadardı, umarım beğenirsinizz! Bunu pek uzun yapmayı düşünmüyorum ama belli olmazz. Son kararımı sizlerle paylaşırım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Makyaj güzeli - yarı texting
RomanceMete: Makyaj güzeli olduğunu kabul et. Mete: Daha gerçek yüzünü dahi gördüğüme emin değilim. Lara 16 yıllık hayatında bir kez bile makyajsız dışarı çıkmamıştı. O tam bir makyaj güzeliydi. Bir gün Lara bir çocuğu beğenir ve ona anonim bir kişi olara...