-16-

19 6 16
                                    


-1 hafta sonra-
Yazarın anlatımı ile;

Yankı, bembeyaz hayatını, ölümün beyazlığı ile siyaha boyadı. Ancak esasen babasının internete olan bağlılığı, Yankıyla olan bağını zayıflatıyordu. Yine de birbirlerini çok seviyorlardı, gün içinde kedi köpek gibi olsalar da bir saatten sonra, yine sevgilerini birbirlerine sergilerlerdi. Ama artık babası yoktu.

"Garip olan şu ki, babam kelebekleri çok severdi ve her daim bana bir gün kelebek olmayı arzu ettiğini söylerdi. Sanırım başardı. Babamın ölümünden bu yana kapının önünden ayrılmayan bir kelebek var, onu bugün eve aldım ve ilk yaptığı şey televizyona konmak oldu."

Diye anlattı Yankı. Gülerek acılarını dile getiriyordu, yine de karşısındaki kişinin gözleri dolmaya başlamıştı bile.

"Oh, sanırım ağlıyor."

Yankı gülerek bir şeyler anlatmaya devam etti;

"Ona Meteyi anlatmıştım, ona karşı olan nefretimden ve bir çok nedeninden bahsetmiştim. Bunu duyan babam da bana hak vermişti zaten, Meteyle de evlerimiz yakın olduğu için babam arabayı Metenin babasının arabasının dibine koyup çıkmasını engelliyordu, ardından her defasında kavga etselerde olaylarını izlemek çok eğlenceliydi."

"Yine yaşamak isterdim."

Son cümleyi mırıldandı ve gülmeye devam etti. Karşısındaki kişi ağlasa da Yankının babasına olan sevgisi karşısında bir yandan da gülüyordu.

Yankının babası hakkında anıları anlatırken gülmesi, Yankının babasının ölümüne üzülmediğini göstermez. Aksine, babasının ölümü karşısında güçlü durmak istediği için yalnızca iyi şeyleri anlatır.

Laranın anlatımı ile;

Yankının bana yazma sıklığı azaldığından genellikle ilk yazan hep ben oluyordum, bu durumdan hoşlanmasamda önümüzdeki 1 ayda Yankı babasını unutur diye umut ediyorum. Yankının bana karşı sevgisinin azaldığını içimde bir yerlerde hissediyordum. Zira bu sıralar bir kıza kafayı takmış durumda. Sürekli sohbet ediyorlar ve gülüşüyorlar. Ancak anlamadığım bir şey var, şuan ağlıyor. Evet, kız ağlıyor ve Yankı gülüyor.

"Arkadaşlık ilişkilerini hiç anlamıyorum."

Arkadaşlarımın da beni onaylaması ile kendime güvenim bir tık daha yükseldi. O sırada onların yanından tüm gücümle geçtiğimde Yankının yeniden dikkatini çektiğimin farkındaydım.

"Lara 1, o kız 0." Diye mırıldandım. Sanki bir yarış içinde gibiydim.

6 saat sonra:

"Kızlar! Ben ne yaptım biliyor musunuz!" Sesli aramada kulak kanatacak kadar sesli bağırıyordum. Hepsi hep bir ağızdan konuştu.

"Söylesene kızım meraktan öleceğiz!?"

"O kızın numarasını buldum!"

Hepimizin kahkaha sesleri yankılanıyordu, ancak bu o kızın sonu için atılan kahkahalardı.

Lara: Merhabalar:)

Pislikkk: merhaba?

Lara: Sen muhtemelen kim olduğumu bilmiyorsun.

Pislikkk: Hayır hayır, biliyorum.

Lara: Nasıl?

Pislikkk: Yankı numaranı verdi tatlım.
Pislikkk: Yalnızca neden yazdın anlayamadım.

Lara: Haha! İyi olmuş verdiği, çünkü konumuz Yankı.

Pislikkk: Neymiş, neden yankı?

Lara: Yankıya olan "samimi" tavrından dolayı Yankı canım.

Pislikkk: Yankıya karşı samimi değilim, her arkadaşıma değer veriyorum.

Lara: O zaman Yankıya değer verme canım benim.

Pislikkk: Buna sen mi karar veriyorsun?

Lara: Evet.

Pislikkk: Şu hayatta istediğin her şeye sahip olabilirsin belki, ama bana sahip olamazsın. Ben senin emirlerine itaat etmem, çünkü dünya etrafında dönmüyor.

Görüldü✓
Lara çevrimdışı.

Lara: Kızlar bu kız ne böyle!?
Lara: Egosu insanı alt ediyor!
Lara: Dayanamadım, ne diyeceğim bilemedim bende görüldü atmak zorunda kaldım!
Lara: Bu kızı konuşarak Yankının yanından atamam.
Lara: Benim başka bir fikrim var...

---------

Bölüm sonu canlarimmmm

Sizce Laranın planı nedir?💍

Peki o kız sizce hangi ismin vibe'ını veriyor?💃

Son olarakta Lara, Yankı, Mete, o kız sizce hangi burç olsa özelliklerini taşır?✨

Sorularım bu kadardı canlarrr<3

Seviyorum sizi 😸😸



Makyaj güzeli - yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin