*18*

21 4 0
                                    

Bu bölüm Yankının geçmişi karışık normal bir bölüm olduu, iyi okumalar dilerimm<3

--------

Yankının gözünde sönük kaldığımı fark ediyordum, arada sırada tuhaf bakışlar atıyor ve o kızda beni ezmeye çalışıyordu.

"Adın neydi?"

"Ekin, senin?"

"Lara."

İsmimi bildiğini biliyordum, bu yüzden yüzümde itici bir gülümseme meydana geldi. Yankı ise konuşmayı sürdürmekle uğraşmıyordu, tek yaptığı Ekini izlemekti. Gülerek onu seyrederken onlara hayranlık içinde baktığımı fark ettim. Hayatında doğru düzgün ilişki kuramamış biriydim.

Yankı ile Ekinin birbirlerine sergiledikleri bu sevgi gösterisinde seyirci rolünü üstlenmiştim. Yankı eline telefonunu alıp biraz oyalandı ve ardından sıkıntı ile of'lama sesini duydum.

"Noldu, iyi misin?"

Ekinle aynı anda sorduğumuz sorudan cevap almayı bekliyorduk. Yankı istemese de anlatmaya başladı:

"Annem, beni yıllar önce terk etmişti. Bugün eve gelmiş, benim numaram onda olmadığı için babamı aramış, doğal olarak ulaşamamış tabii ve bu yüzden kendi evine geri dönmüş. Ama evi nerede bilmiyorum ve onu görmek istiyorum. Belki yakınlara taşınmıştır, ama şöyle bir sorun var ki: o benim yüzümü hatırlamaz, bende onu hiç hatırlayamıyorum zaten."

"Neden terk etti?"

"Babam yıllardır itfaiyeci ve aniden çıkan işler yüzünden eve çok geç saatlerde dönerdi. Zaten canını da tehlikeye attığı bir meslek olduğu için annem 'Ölecek misin, kalacak mısın belli değil. Yüzünü bile nadir görüyorum!' Diyip kapıyı vurup gitti ve bir daha da geri dönmedi işte. Bu olaylar yaşanırken ortalama 6 yaşındaydım ve 11 yıl geçti aradan, hala olayları hatırlıyorum ama yüzünü hatırlayamıyorum. Hiç bir yerde bir fotoğrafı yok."

"Babanın telefonunda bile mi?"

Ben merakımdan dolayı bu tarz sorularla onu boğuyordum, fakat o hiç zorlamadan anlatıyordu. Ekinin ise pek ilgilendiğini düşünmüyordum.

"Babamı annem evden gittikten sonra, tüm fotoğraflarımızı silerken görmüştüm. Çıkartılmış fotoğraflarımızı ise çöpe attı muhtemelen."

Ω

Yaklaşık 2 saat konuştuk, fakat kadının kim olduğunu yine de hatırlayamadı. Evlerimize dağıldığımızda ise her yerde o kadına dair bir iz aradım. Sosyal medya hesapları arattım, fakat hiç bir yerde çıkmıyordu. Son bir çarem vardı. Googleye Yankının fotoğrafını aratsam, bir ihtimal ailesi de çıkabilirdi. Düşündüğümü uyguladım ve Yankıyı arattım, fakat hiç beklemediğim bir sonuç ile karşılaştım.

"Ünlü şarkıcı Asel değerli, son çıkan şarkısı ile gündem oldu!"

"Yıllardır bir çok farklı şarkı yazan Asel değerlinin oğlu ile iletişimde olmadığı biliniyordu. Fakat son günlerde Asel Değerliyi, kendisini paylaşmamızı istemeyen oğlunun kapısında görüldü. Asel değerlinin son şarkısının ise oğluna yazıldığı düşünülmekte. Kendi hayatı hakkında şarkı yazmadığı bilinse de, şarkısı son günlerde olan olaylara benzer şekilde yazılmış."

"Bir görsem,
O güzel yüzünü.
Dünya benim olur,
Yangınlar içinde kaybolanları,
Kurtarmaya çalışma.
Ölen kişiyi öldüren varken,
Boşuna çaba gösterme,
Katili saklama,
Ve asla anılara bakma.
Ağlamaya değmez,
Dün yaşanan bugüne gelmez,
Yıllar önce tek ettim, arkasına dönüp bakmaz,
Zaten bir fotoğrafımız bile kalmayacak şekilde yok etmemiş mi?"

"Yangınlar,
Ağlamak,
Fotoğraf,
Katil,
O gün yaşananlar..."
"Yoksa olaylardan haberdar mı? Ama hiç bir yerde paylaşılmamıştı!"

*1 yeni mesaj*

@Katilsensin.

Katilsensin.: Ben her şeyden haberdarımdır.

--------

Korku/aksiyon/Polisiye tarzı bir şeylere dönüştü gkwkdnsnsns

Katilsensin. kişisi sizce kim?🔪

Sizce katil denilen kişi kim ve neden?🌚

Sizce şarkının o olaylara alakası varmı?🩸


Makyaj güzeli - yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin