-7-

63 9 43
                                    

Bu kesinlikle "makyajsız" kızımız Lara olsunn diğerlerini de sonra göreceksiniz<3

-------

Yeni bir gün yine okula gidiyordum, bu sefer çok sinirliydim. Hızlı adımlar ile yürüyordum, hatta koşuyordum. Meteye sorulacak bir hesabım vardı. Okula vardığımda arkadaşlarıyla gülüşen Mete görüş alanıma girdi. Hızla Meteyi boynundan tutup kendi önüme çektim.

"Ne var, yine ne istiyorsun!?"

"Sen Gaye'yle sevgili mi oldun!?" Dediğimde öylece durduk ikimizde. Dakikalarca sessiz bir şekilde birbirimize baktık. Sessizliği bozan Gayenin "Sevgilimmm!" Sesiydi. Gaye bana öylece bakıyordu, bir yandan da Metenin boynuna dolanmıştı. Yanağına bir öpücük kondururken bende öylece izliyordum onları. Daha bu manzaraya göz yumamamıştım ve yanlarından koşar adım uzaklaştım. Gözlerimden yaşlar akarken sonuç olarak pes ettiğimi fark etmiştim, hayatım boyunca yalnızca bir hayal kurmuştum belki de. Ona kavuşmak en büyük dileğimdi...

"Sanırım o dileği bir başkası da tutmuş."

054**: Merhaba!

Lara: Merhaba, kimsiniz?

054**: Yankı ben, sende Lara olmalısın.

Lara: Evet, ben oluyorum kendisi.

054**: Tanıştığımıza sevindim!

Lara: Bende.

054**: Bugün bir sorunun var gibi görünüyordu, iyi misin?

Lara: İyiyim ben iyi de, sen nereden biliyorsun?

054**: Sizin okuldanım ben. Sen 10. Sınıflardandın dimi?

Lara: Evet, sen?

054**: 12. Sınıflardanım ben, Yankı desen herkes tanır zaten.

Lara: İsmin tanıdık geliyor...

054**: Evet, Rana eski sevgilimdi.

Lara: Anladım.

054**: Hep bu kadar az mı konuşursun?

Lara: Az ama hızlı konuşurum diyelim.

054**: İyi iyi, açarım ben seni.

Lara: Öyle olsun bakalım.

054**: Aç kapıyı.

Lara: Ne?

054**: Açsana ya!

Lara: İyi tamam.

3 saat sonra~

Lara: Arada sırada gel böyle ya, güzel oluyormuş.

054**: Gelirim tabii ki, benim için büyük zevktir:)

Lara: ^^

054**: Bana alışmış olman lazım, bu kadar zaman ve o kadar şeyden sonra.

Lara: Alıştım da, ben her zaman böyleyim.

054**: Tamamm, ben şimdi spora gidiyorum, iyi akşamlar!

Lara: İyi akşamlar<3

Saat 7 sularında Yankı bizden gideli 15 dakika olmuştu. Yankıyı kaydetmeyi unuttuğumu görünce hemen kaydettim ve bugün çok güzel zaman geçirdiğimizi fark ettim. İyi bir arkadaş olduğunu hissediyordum, bana bu süreçte Meteyi unutturabilirdi. Kendi kendime aptal bir şekilde sırıttım ve akşam yemeğimi yiyip bir süre oturdum. Bir saate Yankıdan gelen mesaj ile oturdum ve saat 2'ye kadar sesli bir biçimde konuştuk. Sonrasında iyi geceler dileklerimizi birbirimize iletip uyuduk.

Benim için yeni biriyle tanıştığım günler en iyi günlerdir, yeni insanlar, yeni hisler ve yepyeni yara bantlarım. Yara bandı dediğim, her zaman beni dinleyip anlayan insanlardı. Yara bandım olması için Yankının illa da Meteyi dövmesine gerek yoktu, yine de dövse hayır demem yani. Güzelce uyudum ve bugün izlediğimiz mükemmel bir dizi geldi aklıma. Onun hayali eşliğinde uykuya daldım. Fakat kesik kesik bir uyku içerisindeydim, buna uyku denmezdi. Uykumu alamıyordum ve gerçekten sinirlenmiştim. Sinirle kalktım ve ne olur ne olmaz diye tuttuğum uyku haplarını çıkarttım.

"1 tane içeyim,
Boşver, hepsini al." Diye mırıldandım kendi kendime ve 11 tane uyku hapını tek seferde attım ağızıma. Bir anlık baş dönmesi ardından, yatağıma geçtim ve uykuya dalmayı bekledim. Yaklaşık 2 dakikalık bir sürede uyumuştum.

'

Sabah uyandığımda ise, ki sabah demek doğru olursa, çünkü saat 14:37'de uyanmıştım. Okulun bitmesine yaklaşık 17 dakika kalmıştı ve ben daha yeni uyanmıştım. Telefonu elime aldığımda yüzlerce mesaj vardı, kızlardan, başka arkadaşlarımdan ve Yankıdan. Tonlarca mesaj arasından ilk önce kızların mesajlarını okudum. Gruptan konuştukları için bir çok kişi yazmıştı.

Rana: Lara okulda mısın?

Yağmur: Kızım neredesin sen!?

Eylül: Susun abi bi.

Yağmur: Larayı gördün mü?

Eylül: Ben daha evden bile çıkmadım ki.

Rana: Aaa yeter, ben Larayı arıyorum.

Yağmur: Açtı mı?

Selda: Açmaz ki o.

Eylül: Niyeymiş.

Selda: Depresyondaydı o.

Rana: Selda boş yapma ya!

Selda: Tamam be sustum!

Bunları umursamayıp yatağa uzandım, başım cok ağrıyordu ve gözlerimin kararması ile kendimi akışa bıraktım.

----------

Arkadaşlar öncelikle Yankıyla Lara oturup televizyon seyretti ve dedikodu yaptılar tmwkfjsjd

Nedense açıklama gereği duydum gkekndnd

Bu kitabın okunmaları güzel giderse 15-20 bölümden de uzun olurrr<3

Tatlı ve eğlenceli yorumlarınız için teşekkürlerrr, seviliyorsunuzz güzellerimm<33

Makyaj güzeli - yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin