Aziz Allah deyip başlayalım bakalım. Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayalım<333
***
Pete
Vegas ile uçak kalktıktan bir süre sonra arkadaki yatağa geçmiştik. O yarı oturur pozisyonda önündeki tabletten izlememiz için bir şeyler açıyor ben de onun göğsüne uzanmış bundan sonra ne olacağını düşünüyordum. ''Buna ne dersin.'' Daldığım yerden çıkıp gösterdiği filme baktım. 'La vita è bella' Ama bu kötü son ile bitmiyor muydu?''Ama bu kötü son ile bitiyor galiba.'' Saçlarımı okşayıp onlara minik öpücükler bıraktı. Galiba saçlarıma takıntısı vardı. Dudakları saçlarımdan şakaklarıma kaydı. Oraya da uzun bir öpücük bıraktı. Oradan yanağımı, dudağımın kenarını, çenemi ve en sonda da boynumu öptü. ''Tüm hikayeler mutlu son ile bitemez. Sonuçta böyle olursa evrendeki düzen bozulur.'' Kafamı usulca sallayıp daha da sokuldum sıcak göğsüne. Filmin üstüne tıklayıp başlattı. Eli yavaştan şortun açık bıraktığı sağ uyluğumu okşuyordu. Tanrı aşkına benden filme odaklanmamı nasıl bekliyor olabilirdi bu şekilde. Eli şortumun bacağından içeri sızdı ve ulaşabildiği yerleri sert baskılarla okşamaya devam etti.
Kalçamı istem dışı yatağa bastırdım. ''Vegas..'' titrek bir nefes alarak dudaklarımın arasından günahkar ismini serbest bıraktım. ''Söyle aşkım. Her şeyi söyle. Söyle ki ne istediğini bileyim.'' Kalçamı ritmik bir şekilde yavaşça ileri geri hareket ettiriyordum beyaz çarşafın üzerinde. Kafamı göğsünden kaldırıp gözlerine baktım. O an yeni bir duygu gördüm koyu kahvelerinde. Şefkat. Ama bu şefkat, acımasızlığın arkasına saklanmıştı. Çıkmak istiyordu ama korkuyordu.
Önümüzde, üstünde tabletin bulunduğu küçük masayı kenara kaldırdı ve üstümde yükselerek bacaklarımın arasına girdi. Yanımda yatağa destek almak için yaslı olan kolu boylu boyunca yavaşça okşayarak yukarı çıktım. Parmaklarım boynunda oyalanıp kulak memesine çıktı. Parmaklarımla uğraştım biraz orada. Diğer boşta kalan elim ile de ensesine dökülen yumuşak tutamları canını acıtmayacak şekilde parmaklarımı dolayıp çekiştiriyordum. Kulak memesinde duran elimi çekerek tişörtünün altına gönderdim. Deli edici bir yavaşlıkla okşadım kaslarını. Parmaklarım sertleşmiş göğüs uçlarına çarptı. Elimi aşağı indirerek kasıklarında oynadım biraz da.
Yanımda duran elini kaldırıp elimi tuttu ve dudaklarına yaklaştırdı. İlk bileğime oradan da parmaklarıma tek tek öpücükler kondurdu. Sonra birden dudaklarıma atıldı. Benim öpmeme izin bile vermeden sadece kendisi parçalıyordu dudaklarımı. Beni öperken diğer eli ile de sol bacağımı okşuyordu. Parmaklarını kanca gibi şortumun lastiğine geçirdi ve aşağı doğru çekti. Kalçamı kaldırarak şortun daha aşağı inmesine sebep oldum. Kalçamı kaldırdığım anda şimdiden sertleşen penislerimiz birbirine çarptı. İkimizden de boğuk bir inleme kaçtı.
''Tanrım, Pete..'' İsmimle inlemesi ile bir kere daha kalçamı kaldırdım ve yeniden ona sürtündüm. Boğuk bir inleme daha kazandım. Dudaklarıma daha çok asıldı. Alt dudağımı dişleri arasına alıp ısırması ile metalik tat yoğun bir şekilde ağzıma yayıldı. Geri çekilmek istediğimde eli ile çenemi kavrayıp dudaklarımı daha da araladı. Sıcak, pütürlü dilini kendi ağzımda hissettiğim an ağzına doğru inleyerek ellerimi saçlarına geçirdim ve daha da imkan varmış gibi kafasını kendime çektim. Dili ile sıcak ağzımın her köşeni keşfediyordu. Dili ilk önce yanak içlerime daha sonra dişlerime vurup geçti. Kendi dilim ile buluştu sonunda. Aradığını bulmuş gibi yanaklarıma daha da çökerek dilini daha derinlerime ulaştırmaya çalıştı. Dillerimiz kavga içindeydi. Tek eli ile çoktan hassaslaşmış göğüs ucumu sıktı. Yüksek sesli inlememe karşılık dilimi yakaladı.
Dudaklarının arasına lolipop almış gibi emiyor, boydan boya yalıyordu. Dilimle adeta ağzını becermiştim. Dudaklarımı kanatıp, paramparça ettikten sonra diş izlerim ile dolu yer yer kanayan dudaklarını boynuma yöneltti. Her bir noktasını yalayarak ısırıyor ve emiyordu. Dişlerinin izi epey bir süre gitmeyecekti. Aynı şekilde morluklar da boynumu kemer gibi dolamıştı. Köprücük kemiğimde dili ile ıslak bir yol çizdi. Elimi kendi iç çamaşırıma atıp çıkartmaya çalıştığımda bileklerimden yatağa bastırarak sabitledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Betrayal or Love || VegasPete
Фанфик"Pete tarafını seç" Girdiğim bu savaşta yine kaybeden olarak çıkmıştım. Yine kaybetmiştim. Hiçbir şeyim kalmayana kadar her şeyimi kaybetmiştim.