Keyifli okumalar yorum yapmayan vicdansız aşkolar<3
"Aslında haklısın. Aşkına sahip çıkmak yürek istiyor cidden ve sende o yürek yoktu."
Bu cümle bir ok gibi saplandı kalbime. Acısını fiziksel olarak hissedebiliyordum sanki.
"Seungmin..." Seungmin elini kaldırdı ve sustum. Bir nefes verdi ve bacak bacak üstüne atıp bana yaklaştı.
"Chan ve ben en başından beri çok rahat davrandık, değil mi? Ortalık yerde öpüştük, herkese sevgiliyiz dedik ve yurt dışına gidip evlendik... Bunları niye yaptık Jisung? Siz de rahat olun diye. Kendimiz için değildi tüm o çaba. Sizin yolunuzu açmak istedik. Hyunjin ve Jeongin çok mutlular. Changbin ve Felix de... Hiçbiriniz bizim kadar yürekli değildiniz ama onlar en azından bizim peşimizden geldiler. Siz... Cidden korkaklık ettiniz ve hala da ediyorsunuz. Hele sen... Gidip bir kadınla beraber olmayı denedin. Seni suçlamıyorum bunun için, o dönem çocuktuk ama büyüdük. Artık hislerinin peşinden git. Bu halin Jun'u da etkiliyor. Mutsuz olduğun bir kilometre öteden belli oluyor."
"Beni düşündüğünü biliyorum."
"Seni ve Jun'u düşünüyorum. O hala bir çocuk ve kararlı hislere sahip bir ebeveyne ihtiyacı var."
"Ben kötü bir babayım, değil mi Seungmin?"
"Hayır Jisung sen çok iyi bir babasın. Oğlun için neler yaptığını en iyi ben biliyorum. Ancak artık kendin için de bir şeyler yapman gerekiyor çünkü hislerini reddederek onları göremeyecek hale gelmişsin."
Gözlerim doldu ve başımı aşağı yukarı salladım.
"Chan'la nasıl gidiyor?" Dedim konuyu d ğistirmek için.
"İyi sanırım. Şu sıralar ikimiz de sadece Rose ile uğraşıyoruz."
"Rose'yi özledim sanırım. Minik ellerini öpmem gerek."
"Yarın bize gelin akşam yemeğine," dediğinde durdum ve yutkundum.
"Bu zamana kadar ondan kaçman bir aptallıktı Ji. O seni affetti, daha doğrusu çocuk Jisung ile yeni Jisung'un farklı insanlar olduğunu anlayıp her şeyi içinde bitirdi."
"Tam bir psikolog gibi konuştun."
"Mesleki deformasyon," dedi ve telefonunun titremesi ile kıkırdadı "ablam Rose'yi dışarı çıkartmıştı ve fotoğraf atmış, bak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GONE | minsung
FanfictionJisung'un oğlu Junhan, Lee Minho'nun dans kursuna başlamıştı. Babasının anı kutusunda gördüğü Minho ile babasının tekrar bir araya gelmesini istiyordu... 💞MİNSUNG💞 💞CHANMİN💞 💞HYUNİN💞 💞CHANGLİX💞