10

741 103 32
                                    

En son iki buçuk ay önce bölüm atmışım. Zaman çok çabuk geçti maalesef wattye hiç giremedim ama sorun değil diye düşündüm çünkü aktif ficlerimin hatri sayılır bı okuyucusu yok.

Neyse gecenin ikisinde taslaklar bakiyim dedim ve hemen bunu atmak istedim.

Keyifli okumalar<3

"Baba yemin ederim sevgilim değil," dedi Jisung ama babasının indirdiği tokatla yatağına düştü ve ağlamaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Baba yemin ederim sevgilim değil," dedi Jisung ama babasının indirdiği tokatla yatağına düştü ve ağlamaya başladı.

"Yanak yanağa fotoğraf çektirmişsiniz. Kızmışsın gibi oyuncak yakalamış sana vermiş, bir de not yazmış ha?" Dedi babası sinirle elindeki oyuncağı açık camdan dışarı fırlatırken.

"Amına koyduğumun çocuğu! Neyi eksik yaptım ben?"

Bir tokat daha atmak için Jisung'un gömleğinin yakasına yapışıp onu kaldırdı babası.

"Bundan sonra cebine bir kuruş daha koyar mıyım gidip piçlerle takıl diye ha? Aç git gel okula da gör! Götüne rahat battı da acayip acayip şeylere özeniyorsun velet!"

Babası yüzüne bir tokat daha indirip yatağa yıkılan oğluna baktı ve tükürüp odadan çıktıktan sonra kapıyı kilitledi.

Jisung ağlayarak telefonuna uzandı ve güvenli limanına mesaj attı.

Minho...

Hyung benimle mesajlaşır misin?

Babası sürekli onu sıkıştırıyor, dövüyor, hakaret ediyor ve Minho ile ilgili sorular sorup duruyordu. Onu ve Minho'yu sokakta gören arkadaşları ona laf taşıyınca dayak yemekten kurtulamıyordu Jisung. Gay olduğu yüzünden hakarete uğruyor, okula parasız gidiyor, dayak yiyordu.

Aylardır çıkış yolu arıyordu... Aylardır...

O gün onun on altıncı yaş günüydü. Güzel bir Eylül günü ancak bu kadar kötü olabilirdi...

Arkadaşları bile hatırlamamıştı doğum gününü... Ailesi onu dövmüş odaya kilitlemişti ve Jisung kaçmak istiyordu...

Telefonuna gelen mesaja baktı. Minho bugün onunla takılamayağını yazmıştı.

Olmaz Ji. Bugün önemli bir işim var. Yarın okulda görüşürüz :*

Sinirle telefonunu yatağa bıraktı ama o anda aklına bir şey gelmişti. Geçen ay sözlerini Chan ve Seungmin'in yazdığı ve beraber besteledikleri şarkıyı alıp JYP'nin stajyer programına kabul edilmek için kullanabilir ve böylece şirketin bir yurduna yerleşip reşit olana kadar ailesinden uzakta kalabilirdi.

GONE | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin