Keyifli okumalar cans<3
"Evet ve ben onu kabul etmelerini söyledim personele."
"Bir maille mi kabul ettin onu?"
"Attığı videoyu dinle ve neden kabul ettiğimi anla," dedi Chan videoyu açarken. Junhan kameranın karşısında elektro gitar çalıyordu ama buna çalmak denemezdi yalnızca. Gitar sanki onun bir parçasıymışcasına çaldığı şarkıyı yaşıyordu genç çocuk.
"Çok yetenekli..." Dedi Seungmin. Ağzı açık kalmıştı.
"Beste de yapabiliyormuş," dedi Chan.
"Jisung da çok güzel besteler yapardı Chan. Gitar çaldığında ağlamak isterdim, öyle iyiydi. Tamamen babasının kopyası olmuş bu çocuk."
"Bir ileri sürümü olmuş diyelim. Gitar konusunda babasını sollar. Hem klasik hem elektro çalıyor hem de bas."
"Şu an stajyer programına dahil mi?"
"Sözleşmeyi imzalamamış daha," dedi Chan.
"Jisung duysa çok kızar ona."
"Jisung kalın kafalı herifin teki. Her boku önce yanlış sonra doğru yapıyor."
"Oğluna zarar gelmesini istemiyor Chan. Stajyerken neler yaşadığını bilmiyoruz bile. Şiddet mi gördü, tacize mi uğradı..."
"Haklısın ama... Bu çocuk çok yetenekli Min," Seungmin bilgisayarı alıp yere bıraktı ve Chan'ı kendine çekip ona sarıldı.
"Onunla konuşmayı demeyeceğim," dedi Seungmin ve dudaklarını sevgilisinin çıplak omzuna bastırdı.
"Buraya ge minik köpek!"
🍒🍒🍒🍒
"Junhan," dedi Jisung sessizce akşam yemeğini yiyen oğluna bakarak "idol olmak mı istiyorsun cidden?"
"Neden soruyorsun bunu şimdi?"
"Emin misin bunu istediğine. Bir kere tüm ülke seni tanıdı mı bir daha başka bir şey yapamazsın."
"Gitarist olmak istiyorum ben baba. Rock grubum olsun istiyorum. Diğer hiçbir şey umrumda değil, müzik yapmak istiyorum."
"Yeteneğine güveniyor musun?"
"Hayır ama kendimde eksikler görmeyi seviyorum, bu gelişebileceğim ve bunu kendi kendime yapabileceğim anlamına gelir."
Jisung hafifçe güldü "peki."
"Bu kadar mıydı? Peki..."
"Bu kadardı, o dans kursuna neden gittiğini de anlamadım sanma," dedi Jisung. Junhan hafifçe güldü.
"Sana yardımım olsun istedim."
"Bu konuyu bir daha açmayalım lütfen. Benim hayatımda bir tek sen varsın ve bu hep böyle olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GONE | minsung
FanfictionJisung'un oğlu Junhan, Lee Minho'nun dans kursuna başlamıştı. Babasının anı kutusunda gördüğü Minho ile babasının tekrar bir araya gelmesini istiyordu... 💞MİNSUNG💞 💞CHANMİN💞 💞HYUNİN💞 💞CHANGLİX💞