Elime aldığım antik yazılı böcekle güldüm.
"İşte buna zafer derim Spector."
Pek zafer değilmiş maalesef, kapının açılmasıyla gelen adamları görünce Marc elini elime dolayıp yavaşça sırtımı onlara döndürmeden geri geri yürüdük.
"Sanırım... Artık Banner değil Spector-Grant usullerine geçicez."
"O da ne- AAAAAA!"
Beni kucağına aldığı gibi aşağı düşmeye başlamıştık son anda şoktan kurtulup hava akımını çevirdim sağlam iniş yaptık.
Yaşlı kuş ise her daim olduğu gibi izlemekle meşguldü.
"Çabuk olun aptallar!"
Marc'tan hemen ayrıldım ama o artık Marc değildi.
"Ah Eflin iyi misin!"
Elimi salladım saçım at kuyruğu olurken üzerimde ki kazak veceketi yokladım. Hemen böceği Steven'a verdim.
"Kilitli cebine koy hadi gidelim."
Tam fermuarını çekmişti ki yukarıdan açılan kurşun yağmuruyla elini tuttum beraber kasaba içine koşmaya başladık. Lanet olsun fark edilmememiz gerekirken hem de! Beraber hızla binaların arasına ara sokaklara girdik.
"Steven... Sakin bir yer bulmalıyız... Ancak o zaman bizi kurtarırım..."
Steven ise panikti tatlı sempatik adam şiddete karşıydı. Diğer sokaktan gelen köpek sesiyle beynimde alarmlar çalmaya başladı elini tutup koşar adım daracık ikimizin yanyana zar zor durduğu boşluğa soktum onu.
Vücudum ona yapışmasın diye uğraşmayı bıraktım birbirimize yapışmıştık bu da yanaklarıma daha çok kanın gelmesine sebep oldu. Çok şükür ki kimse bunun heyecan ve utanç olduğunu anlayamazdı ve Steven?
Kafasını çıkışa çevirmişti ve yutkunmuştu. Rahatsız olduğunu anlayınca daha da çok utandım.
Fısıltılı bir şekilde konuştum,
"Lanet piç kokumu takip ettiriyor olmalı!"
Steven anlamaz bir şekilde bana döndü burunlarınız birbirinden dört santim uzaktaydı ve nefeslerimiz birbirine karıştıkça çıldıracakmışım gibi hissediyorum. Beyaz tenimde ki kızarmaya lanet ettim o an kendimi ele vermekten deli gibi korkuyorum...
"Ne nasıl yani?"
Meraklı tavrı ile büzdüğü dudaklarına kayan gözlerimi çektim hemen.
"Sonra anl-"
Dudağına yapıştım. Hayallerimden bile daha tapılası dudaklara.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mueaqad
Fanfiction|Marvel & Moon Knight AU| Askıda- Evrene hükmeden taşlardı elbette... Gerçeklik, Ruh, Zihin, Zaman, Uzay Ve Güç. Ama taşlar sanılanın aksine tek değildi... 2024 Temmuz'a Kadar Askıda -Tek tük bölümler gelebilir- Evrenin var oluşundan çok önce b...