Bölüm akşın'dan...
Sabahın köründe yine Umut'un ciyaklaması ile uyandım. "umut biraz daha bağırırsan yemin ediyorum saç tellerini tek tek yolarım" diye bağırdım.
"ablaların en güzeli en iyisi en cömerti"diye odama girdi.
"senin benden başka ablan varda benim mi haberim yok umut yalakalığı geçelim ne istiyorsun" dedim
"çok bişey değil yüz liracık" dedi
"yüz liracık oğlum sen daha yeni almadınmı para napıyosun sen bu parayı"
"of abla ya oyun aldım param kalmadı"
"yine mi umut annem yasaklamadı mı sana oyun almayı"
"son vallahi son"
"iyi ama birdaha duyarsam görüşürüz al bakalım idareli kullan" dedim yanağımı öptü hızla çıktı odadan.
Bende hazırlanmaya başladım malum okul vardı.
Hazırlanıp çıktım odadan "anne ben çıkıyorum" dedim evden çıktım.
Asansörü beklemeye başladım. Asansörün kapısı açıldı o tüm heybeti ile karşımdaydı.
günaydın bücür"
"bana nezaman bücür demekten vazgeçicen acaba çok merak ediyorum"
"vazgeçmiycem oyüzden hiç merak etmene gerek yok"
"farkında mısın bilmiyorum ama büyüdüm ben yirmi yaşındayım artık bücür değilim yani"
"benim için hep ağaçta mahsur kalıp kusey abi kuytay beni diyen bücür kalıcaksın"
"gıcıksın kuzey"
"abiye ne oldu kız" dedi asansörden imdik yan yana yürümeye başladık.
"yandı bitti kül oldu benide kül etti" dedim
"one demek" diye sordu
"boşver eee beni nezaman davet ediyosun"
"nereye" dedi "kulübe nereye olucak"
"of be akşın bıkmadın şu konudan"
"niye ya herkes gördü Bi ben görmedim ne olucak bikere gelsem söz içki falan içmiycem"
"akşın orası senin için uygun değil niye ısrar ediyosun"
"kuzeyy ben artık o küçük kız değilim farkındasın dimi istediğim heryere giderim peki madem sen istemiyorsun bende başka bir mekana giderim" dedim
"dur tamam şimdi başka mekanda kim bilir ne gelicek başına"
"gelim mi yani"
"gel başımın belası gel" dedi
"tatlısından dimi"
"ya içi seni dışı beni bücür hadi bin ben bırakırım okula otobüsle falan uğraşma şimdi" dedi arabaya bindik.
"senin motora ne oldu bu arada"diye sordım
"bakımda hayrola şimdide motor sevdanız mı tutuştu"
"yok bayadır görmedim merak ettim araba pek senlik değil malum"
"öyle olsun bakalım evet hanımefendi okulunuza gelmiş bulunmaktayız"
"teşekkür ederim beyefendi" dedim yanağını öptüm indim arabadan kampüse girmeden arkama dönüp baktım hala ordaydı içeri girmemi bekliyordu ona baktığımı görünce göz kırptı.
Gülümsedim girdim kampüse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKŞIN +18 (mahalle hikayesi)
RomanceHikayede argo küfür ve cinsel içerik mevcut +18yaş üstü için uygundur... Akşın ve kuzey'in çınar mahallesinde geçen hikayesi... "günaydın bücür" "bana nezaman bücür demekten vazgeçicen acaba çok merak ediyorum" "vazgeçmiycem oyüzden hiç merak etmene...