Bölüm akşın'dan...
Bütün gece dönüp durdum bir türlü uyuyamadım. Erken kalkıp önce bizimkilere kahvaltı hazırladım.
Biraz odamda oyalıp spor salonuna gitmek hazırlanmaya başladım.
Annelere not yazıp çıktım evden. Hafta sonları mahalledeki spor salonuna gelirdim. Genelde yakın kick boks dersleri alıyordum canım sıkkın olunca yada kendimle kalmak isteyince tek başıma kum torbası ile çalışırdım.
Saolana geldim "oo akşın hoş geldin" dedi uğur abi salonun sahibiydi.
"hoş bulduk uğur abi"
"derse mi geldin"
"yok abi bugün yalnız takılıcam müsaade var mı"
"her zaman kardeşim geç" dedi
Benim olduğum bölüm ayrıydı sesiz sakin kimsenin olmadığı bir oldaydı. Hazırlanıp bütün öfkemi sinirimi kum torbasına boşaltmaya başladım
Birden önümde kuzey belirdi. "ne işin var burda" diye sordum.
"seni merak ettim akşın dün çıkıp gittin aradım açmadın"
"konuşmak istemiyorum demekki bunu anlamak bukadar zor mu"
"akşın bak sinirini kırgınlığını anlıyorum ama" dedi susturdum
"anlıyorsun öyle mi ne anlıyorsun banada anlatsana"
"akşın"
"akşın akşın akşın ne akşın ne kuzey sana bişey söyliyim mi senin bir bok anladığın yok"
"körsün Kuzey bana körsün sağırsın bağırıyorum duymuyorsun gözünün önündeyim görmüyorsun" arkamı dönüp gitmek için kapıyı açtım
"duyuyorum görüyorum ama olmaz be akşın" dedi ona döndüm
"çık şu kapıdan önüne gelen ilk kişiye bizi sor abi kardeş der hemen insanlar bizi kardeş bilirken"
"akşı'nın kalbi kırılsın ama elalem bişey demesin akşın yansın küle dönsün ama elalem konuşmasın öyle mi kuzey"
"canını yakarlar be kızım sözleri ile yakarlar seni kaldıramazsın"
"anladım eyvallah kuzey abiiii eyvallah" dedim
Çıktım salondan.
Elalem ne der diye olmuyor mu hepsi Elalem ne der susalım elalem neder onu giymeyelim elalem ne der sevmeyelim peki biz.
Eve geldim direk odama girdim.
"akşın'ım gelim mi" dedi annem "gel tabi anne"
"akşın kızım noluyor sana anlat artık bak ben çok üzülüyorum"
"annee aşk niye bu kadar acıtıyor hani dünyanın en güzel duygusuydu peki benim canım niye bu kadar yanıyor"
"kelimenin içinde bir çok duyguyu barındıran tek şey aşk kızım insan aşık olunca hem üzülür hem ağlar hem güler ve bununları sadece gerçek aşk tutulduğun zaman yaşarsın"
"peki ben niye hep kötü hisleri yaşıyorum"
"zaman ver kızım hem kendine hem kuzeye"
"sen biliyorsun"
"tabi biliyorum doğurduğunu bilir insan"
"kızdın mı bana" dedim
"insan aşık oldu diye kızılır mu hiç ama yıpratma kendini zamana bırak" dedi saçlarımı öptü çıktı odadan.
Kuzey kişisinden yeni mesaj...
Kuzey: özür dilerim bücür herşey için
Ben: korkaksın Kuzey kendine bile itiraf etmeye cesareti olmayan bir adamsın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKŞIN +18 (mahalle hikayesi)
RomanceHikayede argo küfür ve cinsel içerik mevcut +18yaş üstü için uygundur... Akşın ve kuzey'in çınar mahallesinde geçen hikayesi... "günaydın bücür" "bana nezaman bücür demekten vazgeçicen acaba çok merak ediyorum" "vazgeçmiycem oyüzden hiç merak etmene...