Bugün kızımın doğum günüydü on'nuncu yaş gününü kutlıycaktık zaman su gibi akıp geçmişti sanki daha dün kucağıma vermişlerdi onu.
Kuzey'in işleri olduğu için erken çıkmıştı bende Kızımı ananesine bırakıp eve geldim hazırlıkları yapıp duşa girdim hızla.
Akşam olmak üzereydi ben duştayken bonyonun kapısı açıldı kuzey gelmişti bana baktı uzun uzun üzerindekileri çıkarmaya başladı sonra yanıma geldi.
"böyle bir manzarayla karşılaşacağımı bilsem daha erken gelirdim" dedi beni baştan aşağı süzerek
"şansına küs kocacım geç kaldın bende çıkmak üzereydim" dedi çıkmama izin vermedi kolumdan tuttu "azıcık kalsan çok özledim" dedi
"misafirler gelicek sevgilim"
"daha bir saat var söz veriyorum elimden geldiğince hızlı olucam" dedi dudaklarımızı birleştirdi elim ensesini buldu direk.
Bende çok özlemiştim onu karşılık vermeye başladım. Kuzey'in elleri göğüsüme çıktı ucunu iki parmağının arasına alıp ezdi. Ufacık bir dokunuşu bile kendimden geçmeme yetiyordu.
Dudaklarımızı ayırdı su hala üzerimizden akıp gidiyordu boynumu emmeye başladı.
Hızla kucağına aldı beni bacaklarımı beline doladım tek eli aramıza girdi aşağı doğru gitti erkekliğini kadınlığımda hissettim.
"kuzeyy" inlemelerim başlamıştı artık inlememle Kuzey'in içime girmesi bir oldu
Kucağında zıplamaya başladım kuzey göğüslerime odaklanmıştı.
"kuzeyy hızlı olucam dedin"
"ahhh yavrum ayaktayız daha ne yapayım" dedi haklıydı İkimzde dengemizi zor turuyorduk Kuzey'in elleri kalçamı yoğurmaya başladı gelgitlere devam ediyordu alt dudağımı dudaklarının arasına aldı emdi ısırdı.
Sonunda boşalmıştım benden bir kaç dakika sonra kuzey de boşaldı beni kucağından indirmeden nefesimizin düzene girmesini bekledik.
Sonunda indim kucağından "yıkıyayım mı seni" diye sordu ters bir bakış attım
"valla uslu durucam" dedi İkimzde yıkanıp çıkmıştık sonunda.
Dolaptan kuzey için siyah bir gömlek ve yine siyah bir pantolon çıkardım verdim. Kendim için ise yine siyah bir pantolon ve siyah bir bluz Bady çıkardım.( yazar burada siyaha olan aşkını anlatıyor 😂)
(çantayı görmeyiniz)
Giyinmeye başladık daha sonra aynanın karşısına geçip saatimi ve küpe mi taktım saçlarımı dalgalandırıp şekil verdim. En son Kuzey'in hediyesi kolyemi aldım
"sevgilim yardım eder misin" dedim aynadan ona bakarak yanıma geldi kolyeyi elimden aldı saçlarımı topladm
Kuzey kolyemi takıp eğildi boynuma öpücük bıraktı geri çekildi.
"çok güzelsin"
"çok yakışıklısın" masanın üzerinde duran benimkiyle aynı model ve renkteki saatini aldım bileğini bana doğru uzattı taktım.
En son boy anasının karşısına geçip kendime baktım Kuzey'de arkamdan geldi aynadan birbirimize baktık uyum içinde bir çift olmuştuk.
Komidinin üzerinde duran telefonunu aldım tekrar yerime geçti kuzey ne yapmak istediğimi anlamış olacak ki kafasını boynuma gömdü
Fotoğrafımızı çektim. "kızımız bizi bekliyor sevgilim" dedim
"bekletmeyelim ozaman"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKŞIN +18 (mahalle hikayesi)
RomanceHikayede argo küfür ve cinsel içerik mevcut +18yaş üstü için uygundur... Akşın ve kuzey'in çınar mahallesinde geçen hikayesi... "günaydın bücür" "bana nezaman bücür demekten vazgeçicen acaba çok merak ediyorum" "vazgeçmiycem oyüzden hiç merak etmene...