Bölüm akşın'dan...
Kuzey bizi eve bırakıp direk mekana gidicekti. Açılış için son hazırlıklara bakıcaktı. Gizemin bize gelmesi ile hazırlanmaya başladık. Ben makyajımı yaparken gizem de saçlarını yapıyor du.
Ben kırmızı bir elbise giyindim saçlarımı maşa yapmıştım.
"ee peki kuzey abi hiçbir şey demedim"
"hayır işte ama ben anladım yine şu gizemli bela kimse o bişey yaptı kesin"
"akşın sence bu bela Kaan olabilir mi" diye sordu Kaan üniversitenin ilk yıllarından beri kafayı bana takmış bir çocuktu aynı okuldaydık. İstemediğim söylememe rağmen asla vazgeçmemişti.
Ama bir gün Kuzey'in uyarması ile rahatsız etmeyi bırakmıştı.
"zannetmiyorum gizo yani benimde aklıma geldi aslında ama yurt dışına gitmiş mezun olduktan sonra"
"ne bilim aklıma başkası gelmedi" dedi
"belkide olay bizim evlenicek olmamız değildir" dedim
"nasıl yani"
"yani sonuçta kuzey bir mekan işletiyor bin türlü insan geliyor mekanda çok olay çıktı hepsine kuzey dahil oldu belkide onlardan biri sırf huzursuz etmek niyeti işte bilmiyorum off"
"haklı olabilirsin neyse kapatıyoruz bu konuyu bu gün özel bir gün kocişinin mekanı açılıyor sonuçta modumuzun düşmemesi lazım" dedi ikimizde güldük o sırada telefonum çaldı.
"iyi insan enişteciğim arıyor kız"
"alo yavrum naptınız hazır mısınız"
"beş dakikaya hazırız sevgilim çıkarız hemen"
"tamam uğur alıcak sizi çıktı geliyor"
"gerek yoktu kuzey gelirdik biz"
"yavrum mahallede zaten gelicekti yoldan sizinde alıcak"
"iyi tamam görüşürüz sevgilim" dedim kapattık telefonu.
İkimizde hazır olunca evden çıktık uğur abi çoktan gelmişti. Arabaya binip yola çıktık hızla. Makan açılışına özel davetliler katıldıcaktı bunun için davetiye hazırlanmıştı.
Mekana varmıştım hızlı adımlarla içeri girdik henüz kimse gelmemişti. İçeride hummalı bir hazırlık vardı
Etrafda Kuzey'i aradım ama göremedim."patron ofiste yenge" dedi garsonlardan biri
"teşekkür ederim" dedim uğur abi ve gizem locaya çıktı bende ofise doğru gittim. Sessizce kapıyı açtım. Elimde bir kaç kağıt ayakta durmuş onları okuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKŞIN +18 (mahalle hikayesi)
RomanceHikayede argo küfür ve cinsel içerik mevcut +18yaş üstü için uygundur... Akşın ve kuzey'in çınar mahallesinde geçen hikayesi... "günaydın bücür" "bana nezaman bücür demekten vazgeçicen acaba çok merak ediyorum" "vazgeçmiycem oyüzden hiç merak etmene...