Bölüm akşın'dan...
Annemlerin zoru ile apar topar çıktık evden kınanın yapılacağı mekana doğru gidiyorduk. Kuzey'le konuşamadık hiç neden gelmedi ne oldu hiç bir şey bilmiyorum. Tek bildiğim o parlama ile alakalı olduğu.
Mekana gelmiştik ben ve gizem gelin odasına geçtik Annemler misafirlerle ilgilenmek için içeri geçti kuzey ise dışarıda uğur abiyle konuşuyordu.
"hadi kuzum toparlan artık geçti gitti bak bugün senin en özel günlerinden biri böyle hatırlama bugünü"
"haklısın kuzey iyi ve birazdan kınam başlıycak tamam iyim" dedim
"heh şöyle ya"
Salona geçme vakti gelmişti. Haydi kalkın kızlar göbek atmaya şarkısı çalmaya başladı dans ekibi ile salona giriş yaptım.
Bütün kızlar pistte çıktı bütün kurtlar döküldü gizemle ben karşılıklı göbek attık.
Annem yanımıza geldi. "kızım hadi bindallını giy kına yakılıcak" dedi gizemle birlikte odaya geçtik. Elbisemi çıkardım yerine bindallıyı giyindim.
Tekrar salona geçtik. Beni oturttular sonra o canına yandığım türkü çalmaya başladı. Yüksek yüksek tepelere ev kurmasınlar.
Hep düşündüm neden bu şarkıda ağlanır diye meğer çokta kolay mış annem kardeşim geldi gözümün önüne ağladım anneme baktıkça daha çok ağladım. Gizem örtüyü kaldırdı baktı türkü durdu.
"gelin elini aç mıyor" diye bağırdı gizem ardından melek anne geldi avucumu açtı tam altın koydu ben hala ağlıyordum ama kınam yakıldı.
ayağa kalktım anneme sarıldım sıkı sıkı o ağladı ben ağladım. Sonra şarkı çalmaya başladı evlere şenlik kızınız var. Davul çalmaya başladı sonra kuzey girdi içeri.
Gelip tam önümde durdu. Yüzümü açtı anlımdan öptü. Sıkıca sarıldı bana.
Halaylar çekildi kurtlar döküldü çok yorulmuştum kuzey ile birlikte geçip oturduk. "iyisin dimi yavrum"
"iyim ama yoruldum" dedim omzuna yaslandım başımı.
"az kaldı sevgilim yarından sonra bol bol dinlenirsin"
"kuzey nezaman anlatıcaksın" dedim
"şu kına bitsin eve geçelim konuşuruz yavrum" dedi
Saat gece yarısını geçmişti kına bitti. Herkes gitti birtek biz ve ailelerimiz kaldık.
"uğur sen bizimkileri eve götür anne müsaade varsa akşın'la biraz konuşalım" dedi kuzey
"tamam oğlum sana emanet artık karın sonuçta" dedi annem
Arabaya bindik Sesiz bir yere çekti arabayı.
"seni kuaföre bıraktıktan sonra dönüş yolunda bir araba peşime takıldı uzun bir süre sadece takip etti sonra" dedi sustu gözlerini kaçırdı.
"sonra ne kuzey"
"sıkıştırmaya başladı kaza yapmam için" dedi
"na nasıl ya" diye bildim sadece ağlamaya başladım
"sevdiğim ağlama iyim bak bişey olmadı"
"olabilirdi ama seni kaybede bilirdim. Ya niye yapıyor bunu kim bizden ne istiyor" dedim
"az kaldı sevgilim öğrenicez tamam ağlama artık"
Kuzey herşeyi anlatmıştı olaydan sonra karakola gidip ifade verdiğini şarjı bittiği için arayabadığını.Kuzey'ile konuşup eve gelmiştik birlikte eve girene kadar bekledi yukarı çıktı. Eve girip önce duş aldım sonra yata uzandım her ne kadar uyuyamasamda dinlenmek istedim.
Kuzey'im: yarın bu saatlerde koynunda olucam kokun koluma tenin tenime karışıcak. Sonra koynumda uyutucam seni. İyi dinlen seni herşeyden çok seviyorum...
Kuzeyemir
@uğurhm, @gizmos @umut2 @akşınbeyaz. 10.573❤️ 6.853 yorum.
Kuzeyemir: @akşınbeyaz akşın emir...
@uğurhm : o soyadı değişecek.
@umut2: o hep beyaz kalıcak evlense bile yok öyle yağma
@akşınbeyaz: akşın beyaz emir olucak
@Kuzeyemir: @akşınbeyaz oda olur emir olsunda oda olur..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKŞIN +18 (mahalle hikayesi)
RomanceHikayede argo küfür ve cinsel içerik mevcut +18yaş üstü için uygundur... Akşın ve kuzey'in çınar mahallesinde geçen hikayesi... "günaydın bücür" "bana nezaman bücür demekten vazgeçicen acaba çok merak ediyorum" "vazgeçmiycem oyüzden hiç merak etmene...