Bölüm akşın'dan...
Hayat çok garip değil mi bir dakika yetiyor hayatının değişmesi için altının üstüne gelmesi için.
Dün itibariyle hayatımda hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı bunu biliyordum. "abla hadi geç kalıyorum"diye bağırdı umut okula gitmek için bende hazırdım.
" geldim ablacım hadi çıkalım " evden çıktık asansörün kapısı açıldı Kuzey yine karşımdaydı.
"günaydın kuzey abi" dedi umut
"günaydın aslan parçası" bana baktı ben hiç konuşmadım.
"okul nasıl umut"
"sağlığına duacı abi" dedi istemsis güldüm.
Asansörden indik "gelin ben bırakayım sizi"
"gerek yok Umut'un servisi gelicek zaten" dedim
"seni bırakayım ozaman""gerek yok Kuzey abi saol" dedim
"hadi ablacım iyi dersler" dedim umut servise bindi. Bende otobüs durağında doğru gidicekken Kuzey beni durdurdu. Ara sokağa çekti kimsenin olmadı bir yere.
"böyle mi olacak artık iki yabancı gibi mi olucaz"
"eskisi gibi olmamızı beklemiyosun herhalde"
"olalım istiyorum eskisi gibi yanımda mutlu ol istiyorum canın sıkıldığında korktuğunda yada sadece istediğim için bana gel istiyorum yanıma gel istiyorum"
"çok şey istiyorsun benden Kuzey anla bunlar benim canımı yakıyor susman beni öldürüyor"
"deme öyle senin canın yakmak bu dünyada istiyceğim son şey sende biliyorsun"
"bilmiyorum Kuzey sen ne istiyorsun bilmiyorum beni ne olarak görüyosun bilmiyorum ki"
"benim için kolay mı zannediyorsun" diye sordu
"ne zordu senin için Kuzey söyle çünkü bilmiyorum söyle hadi" dedim sustu
"korkaksın Kuzey insanları bahane ediyorsun sadece sen daha ne istediğini kendine söylenmeye cesareti olmayan korkak herifin tekisin" koşarak ayrıldım yanından.
Güvendiğim inandığım tek adama geldim babama sığınmak istedim...
"sana geldim baba yine sana sığındım. Canım çok yanıyor kimse bana aşkın bukadar acıttığını söylemedi be baba.
Hadi dünyanın en mutlu insanı oluyordun ben niye öyle hissetmiyorum.
Aslında sana benziyor biliyomusun senin gibi bakıyor senin gibi sarılıyor baba. Bir gülü sanki bütün dünya avucumda gibi hissediyorum.
Hani küçükken düştüğümde acıyan yerimi öperdin ya acısı geçsin diye keşke yine öpsen bende geçti artık acımıyor desem
Yarısından öptüğüm kızında geçmiycek yaralar açıyor kıyamadığına kıyıyorlar baba...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKŞIN +18 (mahalle hikayesi)
RomanceHikayede argo küfür ve cinsel içerik mevcut +18yaş üstü için uygundur... Akşın ve kuzey'in çınar mahallesinde geçen hikayesi... "günaydın bücür" "bana nezaman bücür demekten vazgeçicen acaba çok merak ediyorum" "vazgeçmiycem oyüzden hiç merak etmene...