Bölüm akşın'dan...
Kuzey ile bir hışım çıktık mekandan arbya bindik "Kuzey kimseye haber vermeden çıktık ayıp olmasın"
"yazarım ben onlara bişey olmaz" dedi "peki"
Yol boyunca hiç konuşmadık arasıra bakıştık sadece ben hem heyecanlıyım hemde korkuyordum. Kuzey'in evinin önüne geldik birlikte eve doğru yürüdük. "gel bakalım bücürüm"
"ya demesene şöyle insan sevgisine bücür der mi hiç" dedim
"aşılkanlık be yavrum kızma hemen geç hadi" ben salona geçtim Kuzey mutfağa gitti bir süre sonra elinde iki kadeh ve şarapla geldi.
Kuzey'in bacaklarının arasına girip oturdum
"Kuzey sana bişey sorcam"
"sor yavrum"
"ilk nezaman farkettin beni sevdiğini"
"hıı şu murat'ın düğünü vardı oraya gitmiştik geçen sene ozaman"
"nasıl onların peki farklı olduğunu"
"siyah bir elbise giymiştin saçların yine böyle dalgalıydı kızlarla birlikte piste oynuyordun sana takılı kaldım o an önümde küçük bir kız değilde genç bir kız olduğunu farkettim"dedi yanağımı okşamaya başladı.
"ama inkar ettim hep kendime bile"
"yaş farkından dolayı mı" diye sordum."oda vardı tabi ama herkesin bize kardeş demesi babanın kızım sana emanet demesi onlar daha çok kaçmamı sağladı" dedim dizlerine uzandım bu sırada
"ben hiç hissetmedim biliyor musun çünkü hep çocuk gibi davranıyordun bana bide herkes her gece mekandan kızla çıktığını söylüyordu" dedim eğilip öptü dudaklarımdan
"evlerine bırakıyordum sadece akşın'ım sana olan hislerimi anladıktan sonra kimse ile birlikte olmadım" dedi
"peki sen akşın hanım sen nezaman nasıl anladın dökül bakalım"dedi.
"on beş on altı yaşındaydım biliyorsun babam ondan sonraki sürecinde biliyorsun işte ozaman lar faklı hissetmeye başlamıştım kıskanmaya falan işte ozaman lar ela diye biri vardı hayatında üniversitede birlikte okuyodunuz mahalleye getiriyordun bazen"
"şu kaynar çayı üzerine döktüğün kız" dedi
"napim sürekli öpüp duruyordu seni gıcık" Kuzey gülmeye başladı.
"gülmesene ya bak giderim""gidemezsin küçük hanım gitsen bile bu saatten sonra senin bütün yönlerin kuzeyi gösterir" kucağına oturdum öpüşmeye başladık.
"akşınn durmamız lazım"
"durmak istemiyorum Kuzey" dedim "olmaz yavrum böyle olmaz" dedi
"niye istemiyor musun beni yetemez miyim sana"
"o nasıl laf saçma sapan şeyler düşünme sakın kızım ölüyorum ben sana hiç bişey yapmadan bile bakışınla tenine yakıyorsun beni be kızım"
"ozaman niye olmaz dedin"
"çünkü sen farklısın özelsin bu senin içinde benim içinde özel olsun istiyorum böyle gizli saklı yaşarken olmaz" dedi
"peki"
"hadi uyuyalım artık geç oldu" dedi birlikte kalkıp odaya geçtik kuzey'in tişörtlerinden birini giyinip yatağa girdim kuzeyde yanıma geldi sarıldık.
"iyi geceler güzel gözlüm"
"iyi geceler sevgilim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKŞIN +18 (mahalle hikayesi)
RomanceHikayede argo küfür ve cinsel içerik mevcut +18yaş üstü için uygundur... Akşın ve kuzey'in çınar mahallesinde geçen hikayesi... "günaydın bücür" "bana nezaman bücür demekten vazgeçicen acaba çok merak ediyorum" "vazgeçmiycem oyüzden hiç merak etmene...