Bölüm akşın'dan...
Kuzey bugün işler olduğu için erkenden çıkmıştı. Bende evde tek başıma kalmıştım.
Az önce arayıp çıktığı biraz evde olucağını söylemişti bende kalkıp akşam yemeğini hazırladım.
Kapı sesinin ardından Kuzey'in sesini duydum.
"yavrum ben geldim neredesin"
"mutfaktayım sevgilim gel" yanıma geldi sarıldık. "hoş geldin kocam"
"hoş buldum sevdiğim" dedi burnumu öptü.
Durğundu biraz bişey olmuştu. "iyi misin aşkım" diye sordum
"iyim yavrum ben üzerimi değiştirim gelim olur mu" dedi odaya geçti bende arkasından gittim kapıya yaslandım onu izledim. Kuzey üzerini değiştirmeye başladı aynadan bana baktı göz kırptı. İşini bitirip birlikte masaya geçtik. Yemek yerken doğru düzgün hiç konuşmadık.
"ellerine sağlık yavrum"
"afiyet olsun canım sen geç ben toparlayıp geliyorum" dedim
"yardım etseydim"
"iki tabak hallederim ben" dedim o salona geçti bende etrafı topladık iki kadeh şarap doldurdum Kuzey'in yanına gittim kadehlerden birini ona uzattım.
"hayırdır" dedi
"ne kocamla bir kadeh bişey içmek istedim olamaz mı" dedim yanına oturdum
"olur yavrum sen iste herşey olur"
"anlatıcak mısın artık" diye sordum
"neyi yavrum"
"ne olduğunu neden bukadar durgunsun sakın yok bişey diye geçiştirme kuzey dökül" dedim önce derin bir nefes aldı verdi bana doğru döndü.
"bugün karakoldan aradılar şu kına günü olan olayla ilgili görüntü yakalamışlar"
"kim miş" diye sordum
"hala bilmiyoruz yavrum çünkü yüzü kapalıydı teşhis edemedik bide"
"bide ne"
"yine arabanın canıma zarf bırakmış herşeye rağmen evlendiniz ama mutlu olamıycaksınız diye"
"o gün sırf evlenmemize engel olmak için sana kaza yaptırmak istedi ama düğün günü hiç bişey yapmadı"
"çünkü Ogün heryerde polisler vardı" dedi
"nasıl polis vardı"
"senin kuaförün önünde düğün salonunda her yerde bizi korumak için polis vardı huzursuz olmayın diye kimseye söylemedim bir tek uğur biliyordu."
"kuzey niyeti bize zarar vermek mi ayırmak mı sence"
"emin değilim yavrum ama polislerin dediği mutlu olmamızı engellemek yani ayırmak korkuyorsun dimi"dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKŞIN +18 (mahalle hikayesi)
RomanceHikayede argo küfür ve cinsel içerik mevcut +18yaş üstü için uygundur... Akşın ve kuzey'in çınar mahallesinde geçen hikayesi... "günaydın bücür" "bana nezaman bücür demekten vazgeçicen acaba çok merak ediyorum" "vazgeçmiycem oyüzden hiç merak etmene...