Bölüm akşın'dan...
Sabahın yedisinde annemin tepemde gelin kıza bak hele kıçını devirmiş nasıl yatıyor demesi ile güne başladım. Aslında sabaha beşinde uyumuştum. Annemin zoruyla bir iki lokma yiyip hazırlanmaya başladım.
Onikide kuaför randevum vardı ikide fotoğraf çekimi olucaktı. Biz evden on'da çıkıcaktık çünkü önce babama gidicektik.
"kızım kuzey geldi hadi"
"tamam anne söylesene gelsin gelinliği alsın" annem odadan çıktı kuzey geldi yanıma. "günaydın yavrum"
"günaydın sevgilim"
"kuzey gelinliğimi alırmısın"
"tamam sevdiğim" kuzey gelinliği aldı bende çiçeğim ve ayakkabılarımı aldım çıktık evden erken saat olmasına rağmen ev git gide kalabalıklaşıyordu.
Arabaya binip yola çıktık.
Mezarlığın girişinde durdu. Bir süre kuzey ile birbirimize baktık. "hadi sevgilim" dedi indik arabadan mezarlığa doğru yürüdük birlikte. Mezarın başına geldik kuzey bir iki adım geride bekledi biraz.
"ben geldim baba evleniyorum baba aşık olduğum adamla evleniyorum mutluyum ben ama bir yanım yine eksik işte yanımda ol isterdim senin kolunda çıkmak istedim o evden. Hakkını helal et Baba biliyorum bizi görüyorsun üzülme tamam mı ben mutluyum onunla olmaktan çok mutluyum. Seni çok seviyorum baba"
Kuzey yanıma geldi dua edip çıktık mezarlıktan arabaya bindik.
Kuzey elimi tuttu."iyi misin" diye sordu "hıhı iyim hadi gidelim geç kaldık" dedim
Çıktık yola kuaföre ulaşıp indik arabadan. Bagajdan gelinlimi aldı birlik içeri girdik gizem çoktan gelmişti.
"o zaman ben gidiyorum yavrum haberleşiriz yine"
"kuzey gitmesen olmaz mı"
"o nedemek kız"
"gitme işte burada kal gitme"
"akşın'ım yapma böyle bak bişey olmıycak gelicem"
"dünde gelicem dedin ama"
"geldim ama dimi ne olursa olsun geldim sana" dedi anlımdan öptü.
"hadi ben ikimizde hazırlanalım çekime geç kalmayalım" dedi başımı salladım kuzey gitti ve hazırlıklar başladı.
Saç ve makyajım bitmişti. "akşın hadi kuzum gelinliği giyin" dedi gizem birlikte kabine girdik.
Tamamen hazırdım artık "kuzum peri gibi oldun" dedi gizem"teşekkür ederim canım benim" aynanın karşısına geçip kendime baktım.
"ayyy kuzey abiler geldi" dedi gizem
"akşın kuzum ben diyene kadar çıkma" dedi gizem dışarı çıktı kuzeyle konuştu sonra kuzey arkasını döndü gizem yanıma geldi. "hadi bakalım gelin hanım kocanız sizi bekler" dedi
Yavaş yavaş yürüdüm Kuzey'e doğru tam arkasında durdum.
"sevgilim" diye seslendim kuzey bana döndü aşağıdan yukarı doğru süzdü beni gözlerimde durdu. Yutkundu gözlerinde hayranlık tutku aşk hepsi vardı.
"çok çok güzelsin çok güzel olmuşsun melek gibi sin" dedi anlımdan öptü.
"sende çok yakışıklı olmuşsun" dedim simsiyah bir takım vardı üstünde traş olmuştu ama kirli sakalları vardı. Kala kaldık öyle
"gençler hadi geç kalıyoruz" dedi uğur abi kuzey ve ben arka tarafa geçtik. Arabayı uğur abi sürücekti gizemde öne geçti ve çekim için yola çıktık.
Kuzey bana doğru yaklaştı. Parmaklarını parmaklarıma geçirdi
"ben bugün bu güzelliğe nasıl karşı koyucam nasıl dayanıcam bir önerin var mı"
"gecenin sonunu düşün belki faydası olur" dedim
"bir an aklımdan çıkmıyor ki o düşünce ve düşündükçe daha çok"
"kuzeyy duyucaklar" araba durdu çekim yepılıcak yerde hepimiz indik arabadan. Çekim için herşey hazırdı.
"kuzey bey hoş geldiniz hemen başlayalım isterseniz" dedi fotoğrafçı
"olur başlayalım" dedi kuzey.
Çekim başlamıştı bir birinden farklı pozlar çekmiştik ve yorulmuşum artık... Bir saatin ardından çekim bitti tekrar arabaya bindik.
"yorudum mu sevgilim" diye sordu kuzey
"biraz" dedim başımı omzuna koydum anlımdan öptü.
Eve geldik sonunda hızla yukarı çıktık. Kapının açılması ile annemle göz göze geldik.
"kızım" dedi gözleri doldu "anne bak sakın yemin ederim bende ağlarım" dedim
"tamam tamam ağlamıyorum" dedi sarıldı sıkı sıkı bende sarıldım.
"yüzün kadar bahtında güzel olsun güzel kızım hep çok mutlu ol"
"amin annem amin" içeri geçtik birlikte. Umutla göz göze geldim bu sefer. Uzun denecek kadar birbirimize baktık sonra umut dayanamayıp geldi sarıldı.
"vazgeçtim vermiyorum seni"...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKŞIN +18 (mahalle hikayesi)
RomanceHikayede argo küfür ve cinsel içerik mevcut +18yaş üstü için uygundur... Akşın ve kuzey'in çınar mahallesinde geçen hikayesi... "günaydın bücür" "bana nezaman bücür demekten vazgeçicen acaba çok merak ediyorum" "vazgeçmiycem oyüzden hiç merak etmene...