Bölüm kuzey'den...
Ezgi'nin bize yaşattığını şeyler benim suçumdu aslında akşın'nın hayatına benim yüzümden girdi Ezgi ya ona bir sevdiğim kadına zarar verseydi.
Polislerin söylediği uzun zamandır bizi takip ettiği özelliklede akşını.
Buradaki evine baskın yapıldı evde bana ve akşın'a ait yüzlerce resim vardı.Her anımızı çekmişti manyak. Dün itibariyle yurt dışına kaçtığını söylüyorlar ama ben inanmıyorum o hala burada ve bizi izliyor bize tekrar zarar vermek istiycek biliyorum.
Karakoldan çıkıp akşının yanına geldim. Annesi odasında olduğunu söyledi. Sessizce kapıyı açtım içeri girdim uyuya kalmıştı.
Yanına uzanıp sarıldım sıkı sıkı
"kuzey"
"benim sevdiğim uyu sen açma uykunu" dedim bana doğru iyice sokuldu
"iyimisin sevgilim" diye sordu
"iyim yavrum merak etme"
"kuzeyy"
"hımm"
"evimize gitmek istiyorum" dedi sesi çocuk gibi çıkıyordu.
"gidelim yavrum" dedim saçlarını kokladım öptüm. Yataktan kalktım akşın'ı uyandırmadan kucağıma alıp çıktım odadan. Umut salonda oturuyordu.
"abi bişey mi oldu" diye sordu
"yok aslanım eve geçiyoruz sadece"
"tamam" dedi kapıyı açtı akşın kucağımda asansörle aşağı indim.
Öncr akşın'ı koltuğa yerleştirip kemerini taktım kendimde binince eve doğru sürdüm.
Eve geldik akşını kucağımda eve girdim yatak odasına geçip onu yatağa yatırdım. Bende üzerimi geçiştirip yatağa girdim.
Akşın hemen üzerime uzandı başını göğsüme koydu yüzüne baktım. Gözleri yarı açıktı.
"niye uyandın" diye sordu omuz silkti sadece
"uyu hadi yarın konuşuruz saat çok geç oldu"
"sende uyu çok yorgun görünüyorsun" dedim
"kokun dinlendiriyor beni merak etme" dedim gözlerini yumdu.
"seni çok seviyorum" dedi
"ben sana tapıyorum"
bir süre sonra uyuduğunu anladım. Burnumu saçlarına gömdüm kokusu sakinleşmemi dinlenmemi sağlayan o koku benimde kendimden geçmeme neden oldu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKŞIN +18 (mahalle hikayesi)
RomanceHikayede argo küfür ve cinsel içerik mevcut +18yaş üstü için uygundur... Akşın ve kuzey'in çınar mahallesinde geçen hikayesi... "günaydın bücür" "bana nezaman bücür demekten vazgeçicen acaba çok merak ediyorum" "vazgeçmiycem oyüzden hiç merak etmene...