Onun Gibi

3.2K 99 4
                                    

Bölüm akşın'dan...

Bugün hanileliğimin beşinci ayıydı ama biz hala cinsiyetini öğrenememiştik çünkü bizim ufaklık nazlı çıkmıştı bir türlü göstermiyordu kendini.

Bugün yine doktor kontrolüm vardı şuan kuzey ile birlikte hazırlanıyorduk.

"yavrum hazırmısın"

"hazırım sevgilim ama çoraplarım" dedim ayaklarımı gösterdim eğilemediğim için çoraplarımı hep o giydirdi.

"ver bakalım" dedi ben yatağa oturdu kuzey diz çöktü önce ayak bileklerimi öptü ve giydirdi.

"kuzey inşallah bu sefer öğrene biliriz şu cinsiyeti çok merak ediyorum artık"

"vallaha bugünde göstermezse karşıma alıp konuşucam artık olmaz böyle" dedi gülmeye başladım

"neyi karşına alcan kuzey göbeğimi mi" dedim

"evet ne var babasını dinler benim bebeğim girme aramıza" dedi kapının çalması ile kuzeyy kapıya yöneldi.

Gelen umuttu "sen yine mi geldin lan" dedi kuzey

"geldim körmisin" dedi umut

"oğlum bak yeminle döverim seni"

"ay ne be ayrıca ben size değil canım biricik yiğenime geldim duydumki kendini size göstermiyormuş geleyimde duruma el atayım dedim"

"hoş geldin ablacım" dedim gelip yanağımı öptü.

"hoş buldum yiğenimin anası"

"Allah Allah o nasıl olacak mış yani anlat bakalım"

"çok basit ben orada olunca kendini göstericek"

"yapmaya neden miş o"

"çünkü biricik dayısını kırmaz" dedi umut Kuzey kaşlarını çatmış umuta bakıyordu.

"bir kere o babasına gösterir kendini sen ne alaka lan" dedi kuzey

"ay boğaldım yemin ediyorum çocuk gibisiniz hadi çıkalım artık" dedim

Kısa sürede hastaneye varmıştık doktorun odasına girdik.

"hoş geldiniz akşın hanım" dedi doktor

"hoş bulduk doktor hanım"

"umarım bugün cinsiyetini öğrene biliriz" dedi kuzey

"ben geldim ya kesin öğreniriz" dedi umut yine atılmaya başlandılar. Ultrason için uzandım doktor ekranda bebeğimizi gördük kalp atışlarını duyduk.

"sonunda bebeğiniz kendini gösterdi" dedi doktor

"gerçekten mi bellimi cinayeti" dedim

"bak dedim işte ben dedim ben geldim diye gösterdi" dedi umut

"akşın yavrum bak dövücem ben bu çocuğu"

"kuzeyy bir dur bak cinayeti belli oldu söyleyin doktor hanım hadi"

"tebrik ederim akşın hanım kızınız olucak" dedi gözlerim doldu kuzey'e baktım onunda benden farkı yoktu.

"ben kız babası mı olucam şimdi kızım mı olucak" dedi

"evet sevgilim kızımız olucak"

"dayısının prensesi olucak be" kuzeyy ve umut birbirine sarıldı. Ben ağlamaya başladım kuzey Umut'u bırakıp yanıma geldi. "kızımız olacak akşın düşünsene sana benzeyen ufacık bir bebek" hiçbir şey söylemedim sadece ağladım kuzey alnımdan öptü  sedyeden kalkmama yardım etti doktorla konuşup hastaneden çıktık.

AKŞIN +18 (mahalle hikayesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin