Bölüm akşın'dan...
Gözlerimi Kuzey'in Kollarının arasında açtım.
Uyuyor ve yorgun görünüyordu. Dün geceyi hayal meyal hatırlıyorum aslında eve nasıl geldik pek hatırlamıyorum.
Aklımda bir sürü soru var neler olduğunu merak ediyorum Kuzey'e ezginin attığı mesajı söylemelimiyim gibi bir sürü soru. Kuzey'in göz kapakları hareketlenmeye başladı uyanmaya başladığını anladım. Yanağını öptüm.
"günaydın kocacım" dedim yüzünde gülümseme oluştu gözlerini açtı uzun uzun baktı gözlerime.
"günüm sayende aydı sevdiğim" dedi saçlarımı kokladı öptü. Kuzey'in üzerine doğru Kollarımın üzerinde doğruldum saçlarım yüzüne deyiyordu. Dün neler oldu sormak istiyorum aslında
"kuzey dün" dememe kalmadan kuzey dudaklarıma yapıştı beni yatağa yatırdı.
Öpüşüne karşılık vermeye başladım. Uzun bir öpüşmenin ardından ayrıldı dudaklarımız. Gözlerini gözlerime dikti. "sorma şimdi bunu konuşmak istemiyorum yavrum" dedi
Elimi yanağına koydum "peki ne istiyorsun" diye sordum.
"seni sadece seni hep seni bir seni" dedi ama istediği sevişmek değildi bunu anlamıştım.
tekrar dudaklarımıızı birleştirdi. Sanki yıllardır öpüyor gibi öpüyordu sanki bir daha öpmiycekmiş gibi öpüyordu. Dudaklarımızı ayırdı yatağa uzandı boynuma gömdü kafasını öptü önce sonra uzun uzun kokumu içine çekti.
Başını göğsüme koydu sıkı sıkı sarıldı ellerimi saçlarına koydum okşamaya başladım.
"akşın"
"efendim sevgilim"
"ne olursa olsun seni herşeyden koruycam sana bişey olmasına asla izin vermiycem seni benden kimse alamıycak" dedi o an anlamıştım kuzey beni kaybetmekten korkuyordu onu benimle vurmuşlardı.
"beni senden kimse alamaz sevgilim ben hep seninim sende benim bunu hiçbir şey değiştiremez" dedim
"korkuyorum sana bişey olma düşüncesi canımı yakıyor" dedi tenimde bir ıslaklık hissettim ağlıyordu benim için yüzüne bakmak istedim ama engel oldu.
"ben korkmuyorum çünkü biliyorum sen buna izin vermezsin sen beni hep korudun yine korursun" dedim saçlarını öptüm
"kuzeyy bizim önümüzde kocaman mutlu bir hayat var hem daha çocuğumuz olucak anne baba olcaz"
"olalım mutlu huzurlu bir aile olalım sen ben çocuklarımız çok mutlu olalım" dedi şuan çocuk gibiydi onu ilk defa böyle görüyordum. Bu acısı korkusu benim içindi.
"olucaz sevgilim çok mutlu olucaz"...
Selam kısa bir bölüm oldu farkındayım diğer bölümün devamı gibi düşüne bilirsiniz. Yorumlarınızı ve oylarınızı esirgemeyiniz şimdiden çok teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKŞIN +18 (mahalle hikayesi)
RomanceHikayede argo küfür ve cinsel içerik mevcut +18yaş üstü için uygundur... Akşın ve kuzey'in çınar mahallesinde geçen hikayesi... "günaydın bücür" "bana nezaman bücür demekten vazgeçicen acaba çok merak ediyorum" "vazgeçmiycem oyüzden hiç merak etmene...