5. Bölüm

137 8 9
                                    




Bahçede sessiz sedasız oturan Poyrazın yanına yürüdüm. Şu sıralar canını sıkan bir şey var gibi.

" Naber öpücük kral, "  diyerek giriş yaptım.

Hafif irkilerek bana baktı. Dalgın yüzü beni görür görmez tebessüm etmeye zorlandı. Tam ağzını açmıştı ki bakışlarımı görüp sustu. Karşısından kalkıp yanına oturdum. Kafasını alıp göğsüme çektim ve saçını okşamaya başladım. Kendini hazır hissettiğinde konuşurdu.

Aradan 30 saniye kadar bir süre geçmişti ki Poyraz konuşmaya başladı.

" Geçen gün evde kavga oldu. Büyük bir kavga...abim de eşyalarını alıp evden gitti. Birkaç gündür ulaşmaya çalışıyorum ama bir türlü telefonunu açmıyor," göğsümde bir ıslaklık hissettim, " Normalde en azından bir mesaj atar , durumunu haber verirdi. Kavga umrumda değil abimi merak ediyorum. Ben-" diyemeden hıçkırıkları sözünü kesmişti.

Ona sıkıca sarılıp sakinleşmesini bekledim. Poyrazın annesiyle babası sürekli kavga ederdi. Bu durum çocuklarına da yansımıştı. Onlarla da sürekli kavga ederlerdi. Poyrazın abisi Samet abi 24 yaşındaydı. Üniversiteyi bitirmiş ama iş bulamadığı için bir kafede garsonluk yapıyordu. Biz de ara ara onun yanına kaçardık.

Fakat bu sefer durum çok daha ciddi görünüyor. Abisi evden hep giderdi ama dediği gibi mesaj atardı en azından...şimdi ise eşyalarını da alıp haber vermeden ortalıktan yok olmuş. Poyrazın o evdeki tek dayanağı abisiydi.

Bize anlatmamasına darılmıyordum. Çünkü Poyraz acılarını paylaşmayı seven biri hiçbir zaman olmadı. Hep içinde yaşayıp çözmeye çalıştı. Ama ben onu genelde bir köşede kıstırır acılarına ortak olurdum. Şimdi olduğu gibi...

Artık göğsümde değil dizlerimde yatıyordu. Bahçenin bir köşesinde Poyraz ağlayarak dizlerime uzanmış , ben de kızarmış gözlerimle onun saçlarını okşayarak sakinleştirmeye çalışıyordum.

" Emin ol abin sana dönecektir. Sen onun için ne kadar değerlisin , biliyorsun. Evi terk etti sadece , seni değil. Başına bir şey de gelmedi. İyi düşün , sakin ol. Düzelecek her şey..." saçını okşayıp alnına ufak bir öpücük kondurdum.

Nefesleri düzene girdiğinde bir burun çekme sesi duydum. Ardından pantolonuma bir şey sürüldü...Poyraz...

" Lan! Sakın sildiğini söyleme , pis herif."

" Ne olacak kanka altı üstü sümük işte," dedi. Sakin olmalısın Şafak.

Derin bir nefes aldım ve hafif gülümsedim.

" Benim üstüm peçete mi ulan?"

" Sen her şeysin , her şeyimsin benim. Boşuna mı diyorum kızım ben o lafları," deyip yanağıma hızlıca bir öpücük kondurmuştu.

Kafamı iki yana sallayıp yüzünü yıkaması için son kez sarılıp tuvalete gönderdim. Gelen bildirim ile telefonumu elime aldım.

Bilinmeyen Numara : Poyraz iyi mi?

Bu nerden biliyordu?

Nerden görmüştü , o kadar da köşedeydik...

Siz: İyi , daha da iyi olacak , sağol.

Bilinmeyen Numara: İyi olduğuna göre benim kıskanma aşamasına gelebiliriz :')

Bilinmeyen Numara: Çok kuruyorum biliyor musun bu hayali

Bilinmeyen Numara: Senin göğsünde dinlenmeyi

Bilinmeyen Numara: Dizlerine yatıp rüzgarla burnuma dolan kokunu solumayı

Bilinmeyen Numara: Yumuşacık ellerini saçlarımda gezdirdiğinde hissedeceğim o duyguyu...

Bilinmeyen Numara: Güzel hayaller

Bir an donup kaldım. Ne denirdi ki şimdi buna?

Aşık olmak güzel şey , evet. Ama karşılıklı olmadığında özellikle canın yanar. Karşılıklı aşklarda da can yanabiliyor ama tek taraflı olması katlanılamaz...

Böyle durumlarda kilitlenip kalmak sinir bozucu. Bir cevap vermem lazım. Ama ne demeliyim?

Siz: Böyle deyince ne söyleyeceğimi bilemiyorum...

Bilinmeyen Numara: Böyle konuşarak seni
rahatsız ediyor muyum?

Bilinmeyen Numara: Ediyorsam lütfen söyle

Ne saçmalıyordu bu ?

Siz: Saçmalamayı derhal bırakmalısın.

Bilinmeyen Numara: Pekala , küçük civciv dehşet saçmadan sözüne uyalım

Yüzümde ufak bir tebessüm oluştu. Birkaç saniye içinde silindi.

Bilinmeyen Numara Yazıyor...
Bilinmeyen Numara Çevrimiçi
Bilinmeyen Numara Yazıyor...

Bilinmeyen Numara: Sırıtmanın sebebi olmak çok güzel , umarım bir gün huzurlu gülümsemenin de sebebi olurum peri kızı...

İçimden bile ne diyeceğimi bilemiyorum.

Bilinmeyen Numara: Bu arada beni hala kaydetmedin mi?

Aferin Şafak. Ne diyeceksin şimdi. Ayıp oldu sanki ya...

Kendine gel.

Siz: Nasıl kaybedeceğimi bilemedim

Bilinmeyen Numara: Hemen önereyim

Bilinmeyen Numara: Sevdiceğim , sevgilim , kocacığım

Bilinmeyen Numara: Benimki de diyebilirsin bak

Bilinmeyen Numara: Kollarımdan tutup duvara sıkıştırıp , " benimsin ! " demene de izin , hadi hadi yine iyisin ;)

Siz: AODNWPNWPDNWPNXAĞZNWP

Siz: Ulan bilinmeyen...hiç gülesim yoktu

Siz: Hallederim ben bir ara onu , merak etme sen

Siz: Hadi şimdi derse

Bilinmeyen Numara: İyi dersler peri kızı...❤️

Siz: İyi dersler bilinmeyen :)

Telefonu cebime attıktan sonra ayaklanıp okula ilerledim.

Yüzümdeki silinmeyen bu aptal sırıtış da neyin nesi?

__________

Selamın Aleyküm millet !

Nasılsınız , nasıl gidiyor ?

Umarım her şey yolundadır.

O zamaaannn

Şafağın aptal sırıtışıııı ??????

Bilinmeyen?

Poyraz? Üzümlü kekim benim...

Samet neden açmıyor telefonları sizce ?

Bir sonraki bölümde görüşmek üzeree

Kendinize iyi bakın

Öpücük !

❤️

Peri Kızı / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin